שיווק רופאים באינסטגרם

  1. בית
  2. שירותים
  3. שיווק רופאים באינסטגרם

שיווק רופאים באינסטגרם- למי זה יכול להתאים?

עד לא מזמן היה נהוג לחשוב ששיווק באינסטגרם לא מתאים לתחום הרפואה.

היום, יותר ויותר רופאים פותחים עמוד באינסטגרם. הרבה רופאים משווקים באינסטגרם. מפרסמים פוסטים בפיד ובסטורי.

לפי כמות הפוסטים והיצירתיות של הסטורי, עושה רושם שאתם הרופאים ממש נהנים מהאינסטגרם. 🙂

לא רק רופאים משווקים עצמם באינסטגרם, מרכזים רפואיים  רבים "גילו" את אינסטגרם. כמעט כל המרכזים הגדולים ובעיקר הפרטיים נמצאים באינסטגרם.

בית החולים החדש רפאל, מעלה כמעט כל יום פוסט שבו מפרסמים את הרופאים שמנתחים שם.

מה גרם לענף הרפואה להתחיל להשתמש באינסטגרם?

עד לא מזמן כולם חשבו שאינסטגרם הוא רק לצעירים. היום כבר ברור שגם בני 40 פלוס (ויותר) גילו את האפליקציה הזו ומבלים שם זמן רב.

במילים אחרות, הרבה מאוד מטופלים פוטנציאלים מנהלים עמודים באינסטגרם.

רוצים לראות סטטיסטיקה של הגולשים בישראל? כנסו לקישור.

אינסטגרם שינה את פניו

בתחילת הדרך, ניתן היה בעיקר להעלות תמונות באינסטגרם. היום ניתן לכתוב פוסטים, אפילו ארוכים, להעלות סרטוני וידאו, גם סרטים בלייף ואופי הרשת הזו השתנה.

מי שיש לו הרבה עוקבים, מעל 10,000, יכול להוסיף אפילן קישור לאתר שלו.

אם פעם אינסטגרם הייתה רשת חברתית רק עבור הילדים שלכם ? היום גם גילאי 40 ו50 נמצאים באינסטגרם. למעשה קצב העליה בשימוש באינסטגרם הוא הגבוה ביותר כיום.

אני שומעת לא אחת שגם אנשים מבוגרים, עזבו את פייסבוק ועברו לאינסטגרם. למען האמת, גם אני חושבת שהיום החוויה באינסטגרם טובה יותר, לפחות עבורי, לעומת פייסבוק. אני מוצאת שם לא מעט תכנים וכתבות מאוד מעניינות.

תלוי כמובן אחרי מי עוקבים…

כיוון שכך, הרבה מאוד מטופלים פוטנציאלים שלכם כבר נמצאים ברשת החברתית הזו וצורכים תוכן רפואי על בסיס קבוע.

ניתן לראות יותר ויותר פרסומות ממומנות בתחום הרפואה גם באינסטגרם.

שיווק באינסטגרם, לאיזה תחומים?

מקצועות רפואה שפונים לקהל צעיר יחסית, כגון רפואת עור, גינקולוגיה, טיפולים אסתטיים, ניתוחים בריאטריים ועוד, יכולים למצוא תועלת גם ברשת חברתית זו.

טיפולי פוריות. גם אורתופדיה יכולה להתאים לקהל שנמצא באינסטגרם.

מה לא יתאים? קרדיולוגיה, אונקולוגיה.

אינסטגרם אמנם שייכת לפייסבוק אבל שונה ממה בהרבה אספקטים.

למשל, לא ניתן לשתף פוסט בקבוצות אבל ניתן להוסיף האשתגים# לפוסט ואז אנשים שנכנסו לקבוצה הספציפית הזו יכולים להחשף לפוסט שלכם.

על ידי פוסטים תמונות מעניינות וסרטונים, תגדילו את מספר העוקבים, מה שיכול להיות מתורגם מבחינתכם למטופלים.

אינסטגרם מאוד מעודדת להעלות סרטוני וידאו. למעשה יש 3 אופציות לסרטוני וידאו. סרטון בסטורי, לייב וIGTV.

מה עוד צריך לדעת לגבי ניהול נכון של עמוד אינסטגרם?

איך מנהלים עמוד באינסטגרם? איך משלבים בין אינסטגרם לפייסבוק? כל כמה זמן צריך לפרסם תמונה בסטורי? איך לחבר את הסטורי לפוסטים? איך לשמור את הסטורי שלא ילכו לאיבוד? האם כדאי לפרסם בשתי הרשתות החברתיות או רק באחת?

האם כשמפרסמים מודעה בפיסבוק, לפרסם אותה גם באינסטגרם?

כל הנקודות האלה צריכות להילקח בחשבות וכמובן יש להקצות לזה תקציב נפרד.

סיכום

אינסטגרם היא אפליקציה חביבה. לחלק ממקצועות הרפואה בהחלט מומלץ לשקול לנהל עמוד גם ברשת החברתית הזו.

אני ממליצה לנהל במקביל גם עמוד עסקי בפיסבוק וגם עמוד באינסטגרם.

רצוי לנהל את שתי הרשתות יחד. בכל אחת מהם מגיעים לקהל שונה באופן שונה. לא פעם אני מוצאת את עצמי מתכננת פוסט וויזואל לפיסבוק עם מחשבה איך הוא יראה גם באינסטגרם. כשמתכננים מראש, אפשר ליצור דף מאוד יפה שגם נראה טוב מבחינה ויזואלית. וזה הרי החוזקה של אינסטגרם.

למידע נוסף, או לניהול דף באינסטגרם לרופאים, השאירו פרטים או התקשרו.

לקבלת יעוץ בנושא שיווק באינסטגרם,
השאר/השאירי פרטים ואחזור אליך בהקדם

    תפריט