עד לא מזמן היה נהוג לחשוב ששיווק באינסטגרם לא מתאים לתחום הרפואה.

היום, יותר ויותר רופאים פותחים עמוד באינסטגרם. הרבה רופאים משווקים באינסטגרם. מפרסמים פוסטים בפיד ובסטורי.

גם מרכזים רפואיים "גילו" את אינסטגרם וכמעט כל המרכזים הגדולים ובעיקר הפרטיים נמצאים באינסטגרם. למשל, בית החולים החדש רפאל, מפרסם את הרופאים שמנתחים שם באינסטגרם.

מה גרם לענף הרפואה להתחיל להשתמש באינסטגרם?

בתחילת הדרך, ניתן היה בעיקר להעלות תמונות באינסטגרם. היום ניתן לכתוב פוסטים, אפילו ארוכים, להעלות סרטוני וידאו, גם סרטים בלייף ואופי הרשת הזו השתנה.

אם פעם אינסטגרם הייתה רשת חברתית רק עבור הילדים שלכם 😊 היום גם גילאי 40 ו50 נמצאים באינסטגרם. למעשה קצב העליה בשימוש באינסטגרם הוא הגבוה ביותר כיום.

אני שומעת לא אחת שגם אנשים מבוגרים, עזבו את פייסבוק ועברו לאינסטגרם. למען האמת, גם אני חושבת שהיום החוויה באינסטגרם טובה יותר, לפחות עבורי, לעומת פייסבוק. אני מוצאת שם לא מעט תכנים וכתבות מאוד מעניינות.

תלוי כמובן אחרי מי עוקבים…

כיוון שכך, הרבה מאוד מטופלים פוטנציאלים שלכם כבר נמצאים ברשת החברתית הזו וצורכים תוכן רפואי על בסיס קבוע.

ניתן לראות יותר ויותר פרסומות ממומנות בתחום הרפואה גם באינסטגרם.

מקצועות רפואה שפונים לקהל צעיר יחסית, כגון רפואת עור, גינקולוגיה, אסתטיקה, ניתוחים בריאטריים ועוד, יכולים למצוא תועלת גם ברשת חברתית זו.

אינסטגרם אמנם שייכת לפייסבוק אבל שונה ממה בהרבה אספקטים.

למשל, לא ניתן לשתף פוסט בקבוצות אבל ניתן להוסיף האשתגים# לפוסט ואז אנשים שנכנסו לקבוצה הספציפית הזו יכולים להחשף לפוסט שלכם.

על ידי פוסטים תמונות מעניינות וסרטונים, תגדילו את מספר העוקבים, מה שיכול להיות מתורגם מבחינתכם למטופלים.

איך מנהלים עמוד באינסטגרם? איך משלבים בין אינסטגרם לפייסבוק? כל כמה זמן צריך לפרסם תמונה בסטורי? איך לחבר את הסטורי לפוסטים? איך לשמור את הסטורי שלא ילכו לאיבוד? האם כדאי לפרסם בשתי הרשתות החברתיות או רק באחת?

למידע נוסף, או לניהול דף באינסטגרם לרופאים, השאירו פרטים או התקשרו.

 

 

 

לקבלת יעוץ בנושא שיווק באינסטגרם,
השאר/השאירי פרטים ואחזור אליך בהקדם

תפריט