ניהול דף פייסבוק עסקי וקידום ממומן

  1. בית
  2. שירותים
  3. ניהול דף פייסבוק עסקי וקידום ממומן

הידיעה שפייסבוק היא פלטפורמה שיווקית חשובה אינה חדשה. לכן כל רופא שיש לו קליניקה פרטית, צריך שתהיה לו אסטרטגיה שיווקית בפייסבוק.

למה הכוונה? פתיחה וניהול דף עסקי, העלאת תכנים באופן קבוע, ניהול אינטראקציה עם העוקבים, שיווק ממומן שמתאים לתחום הרפואי.

עבור רופאים, העלאת הנוכחות ברשת זו והתנהלות נכונה, לפעמים מהווה אתגר אמיתי.

שוקלים להשקיע בשיווק בפייסבוק? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל ברגל ימין.

מתחילים בפתיחת דף העסק

שימוש בחשבון פייסבוק אישי שאמור לייצג מישהו מהקהילה הרפואית כמותג נחשב לא מקצועי. פתחו דף עסקי שישמש כערוץ תקשורת מקצועי לאינטראקציה ומעורבות ברשת.

הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להזניק את הדף.

אודות כתבו קטע שמתאר אתכם ואת עסוקכם באופן המדוייק ביותר. תארו מה התועלות שלכם כדי לשכנע את המטופלים לבחור בכם. אודות הוא חלק מאוד חשוב בדף העסקי. השתמשו במילות מפתח, כדי שימצאו אתכם בחיפוש בגוגל. הוסיפו פרטי קשר ברורים כדי שיהיה קל למצוא אתכם. רצוי להוסיף מספר טלפון, שעות פתיחה, כתובת ברורה וקישור לאתר או לדף נחיתה.

תמונות וקטעי וידאו– משתמשי פייסבוק מעדיפים תכנים ויזואלים. תמונות שמושכות את העין וקטעי וידאו. דאגו להעלות תמונות וסרטוני וידאו משכנעים ומשקפים את התחום בו אתם מתמחים.

הנעה לפעולה– זו המטרה הראשונית שבגללה קיים הדף העסקי. אתם מעוניינים ליצור תנועה של לקוחות שיבקרו באתר שלכם, יתקשרו או ישאירו פרטים. צרו בדף העסקי הרבה הזדמנויות להשארת פרטים על ידי השארת מסר ברור של הנעה לפעולה.

יצירת תוכן

עוד בטרם תפרסמו את הדף או תזמינו חברים, וודאו שיש מספיק תכנים מעניינים במגוון של תחומים. התכנים יסקרנו את הקוראים ויגרמו להם לקרוא את הפוסטים שהכנתם.

פוסט באיכות טובה יכלול אלמנט ויזואלי, תמונה או אינפוגרפיה, וכמוכן שיהיה קשור  לתוכן הרלוונטי. אם אתם כוללים טקסט, כתבו פוסטים  קצרים וקריאים. לא תרצו שעיני הקוראים יתחילו לנדוד על פני פוסטים ארוכים מידי או שכוללים הסבר טכני מעייף.

אחת השיטות לעקיפת הבעיה של טקסטים ארוכים, היא להשתמש בפוסט בפייסבוק כדי לקדם תוכן ארוך יותר בפלטפורמה אחרת. הפוסט יכול להוביל לאתר, לדף חיצוני, לראיון או כתבה מצולמת, לבלוג או לפודקאסט.

לגישה זו יתרון נוסף, היא שולחת מבקרים איכותיים לאתר. כך גם גדלים הסיכויים שישאירו פרטים.

תקשורת עם קהל היעד

ניתן להעלות את חשיפת הדף על ידי מינוף ברשתות הקיימות. הזמינו מטופלים שלכם, קולגות וחברים   “לאהוב את הדף” כדי שיהיה לכם בסיס סולידי של “עוקבים”.

קשרו כמה מהנכסים הדיגיטלים האחרים שלכם לדף העסקי. לדוגמא: קדמו את דף הפיסבוק שלכם בחתימת המייל, באתר שלכם ואפילו על כרטיס הביקור.

הצטרפו לקבוצות ופרסמו פוסטים. יחד עם זאת, חשוב לשים לב לחוקי הקבוצה כדי שלא יוציאו אתכם. ככל שתפרסמו יותר פוסטים, כך יכירו אתכם בקרב הקהילה הרלוונטית.

השקיעו בפרסום ממומן

אם ברצונכם להגיע לקהל גדול יותר, עליכם לשקול להשקיע בפרסום ממומן. לא כל תחום רפואי מתאים לפרסום ממומן בפייסבוק. בחלק ממקצועות הרפואה, פרסום בגוגל יתאים יותר. אם אינכם בטוחים, התייעצו עם מומחה בתחום.

הפלטפורמה של פייסבוק מאפשרת לטרגט קהל על בסיס מספר אלמנטים דמוגרפיים (כגון: גיל, מין, מיקום גאוגרפי שפה, שנות לימוד ועוד). כמו כן לפי תחומי עניין (כגון: תחומים שהוכנסו לדפים האישיים, דפים ספציפים שסומנו בלייק, מודעות שהם לחצו עליהם בעבר, ועוד).

כדי לקבל השקעה עבור המימון שהשקעתם, על הקמפיין להיות מדוייק, מתוכנן, מופנה לקהל הרלוונטי מעוצב ומושך את העין.

בדומה לגוגל, המטרה של פייסבוק היא לספק לגולש חוויה חיובית. מהסיבה הזו פייסבוק מעדכנים את האלגורתם שלהם על בסיס קבוע ומסתמכים על משוב הניתן מהגולשים.

במילים אחרות, קמפיינים בפייסבוק  שמתוכננים ומנוהלים כמו שצריך, אמורים להחזיר את ההשקעה וגם להניב רווחים.

 

לקבלת הצעה לניהול דף עסקי, השאירו פרטים.

השאירו פרטים לקבלת יעוץ בנושא קידום בפייסבוק

    תפריט