מיתוג ותכנון אסטרטגיה שיווקית

  1. בית
  2. שירותים
  3. מיתוג ותכנון אסטרטגיה שיווקית

מיתוג אישי לרופאים

 מיתוג אולי לא נראה משהו חשוב עבור הרופאים כפי שהוא בעל חשיבות לחברות או מוצרים. זאת טעות לחשוב כך. בנוף הרפואי המשתנה, הרופאים צריכים להתייחס למרפאות שלהם כאל עסק לכל דבר ומיתוג אישי הוא חלק מזה.

במקרה זה, מיתוג הוא לא בהכרח לוגו ותגיות. המותג של רופא הוא בעצם המוניטין שלך. מה המטופלים חושבים עליך, מה ידוע עליך בקהילה, הנוכחות המקוונת שלך- זה המותג שלך.

יותר ויותר חולים פונים למקורות מקוונים כדי למצוא רופא. הם עשויים להסתכל על האתר שלך ועל הדף העסקי שאתה מנהל, הם גם מתייעצים עם אחרים ברשת קוראים חוות דעת ומקשיבים למה שאחרים אומרים. לכן חשוב שתמשוך את תשומת הלב של מטופלים אלה, בין אם אתה רק מתחיל או שהמרפאה שלך כבר הוקמה.

מה המותג שלך?

  •  טיפוח המותג שלך הוא בעצם ההגדרה שלך לעומת הרופאים האחרים בתחום. רופאים יכולים ליצור את המיתוג שלהם על ידי בניית אמונו של החולה ולא רק על ידי כך שהם רק יספרו על עצמם.
  • רופאים אמורים לעשות את מה שהם עושים באופן טבעי, לעזור, לתת שירות ולחנך חולים. תהליך טיפוח המותג לא צריך להיות מאולץ. עשה את מה שאתה רגיל לעשות ופשוט תשתמש בזה לבנות את הקהל שלך.
  • מיתוג עצמי נשמע כמו משימה שגורמת לרתיעה. קח את מה שאתה עושה הכי טוב ותמנף את זה.
  • אתה מכיר את נקודות החוזק שלך כרופא, ואיך אתה יכול לעזור למטופלים בצורה הטובה ביותר. זה המותג שלך, וזה מה שמגדיר אותך ומבדל את עצמך לעומת אחרים.
  • המיתוג שלך מורכב גם מהניסיון שיש לך עם החולים שלך.

כאשר מטופלים קובעים אתך פגישה, למה הם מצפים? כשמטופל יחפש אותך און ליין, מה הוא יראה? מה הוא יצפה לראות? פה המקום לבנות נאמנות. לא מדובר רק בך אלא בכל צוות המרפאה. גם זה משפיע על ההחלטה של המטופל האם לבחור בך. המטופלים מצפים לחוויה עקבית לאורך כל תהליך הטיפול.

תקשורת עם חולים

 מיומנות התקשורת שלך עם החולים גם תורמות למותג שאתה. אם תסתכל על חוות דעת שנכתבת על רופאים באינטרנט, תראה שבנוסף להתייחסות לגבי לטיפול המקצועי שהמטופלים קבלו, הדבר הנפוץ ביותר שהמטופלים דנים בו הוא איזה יחס הם קבלו. פתיחות, יושר והתנהגות ידידותית נתפסים לעתים קרובות כתכונות חיוביות אצל רופא, בעוד שרופאים שנראים סגורים, ממהרים וקרים מקבלים לעתים קרובות ביקורת שלילית.

ברגע שיש לך תובנה לגבי איך המותג שלך צריך להיות, אתה צריך לבנות ולבסס את הפרסונה שלך כי זה המיתוג שלך.

איך לבנות את המותג שלך

 כל אינטראקציה עם המטופל היא הזדמנות להקים ולהגדיל את המותג שלך. הקשר שלך עם המטופלים לא מסתיים בתום הביקור. הקשר יכול להמשיך בדף העסקי שלך ולכן יש חשיבות רבה לנוכחות שלך שם.

גם אם אין לך אינטראקציה ממשית עם המטופלים, האתר שלך והביקורות שנכתבות עליך עוזרים למטופלים לגבש דיעה על המותג שלך עוד לפני שהם פגשו אותך.

מהסיבה הזו, עקביות היא חלק חשוב מבניית המותג שלך. אתה צריך לעמוד בציפיות של המטופלים כדי לשמור על "השם הטוב" שלך.

כל סוג של תקשורת, זו שמתקיימת במשרד, אינטראקציה עם הצוות, או החוויה של המטופלים באינטרנט תורמת לבניית המותג שלך.

אם אתה יוצר חוויה חיובית למטופלים, אתה בדרך הנכונה לחזק את המותג שלך.

בסופו של דבר, אם אתה עושה את מה שאתה יודע לעשות בצד הטוב ביותר, מטפל בחולים בצורה מקצועית, מתקשר איתם בצורה ידידותית ובונה תקשורת און ליין- המוניטין שלך יעשה את העבודה בשבילך.

בניית מותג לרופא נשמע כמשימה לא קלה. בנית מותג בסופו של דבר זה לעשות בדיוק את מה שאתה עושה הכי טוב.

 

קרא עוד בנושא: רופא, צריך תוכנית שיווקית?

לקביעת פגישה בנושא מיתוג ותכנון אסטרטגיה שיווקית,
השאר/השאירי פרטים ואחזור אליך בהקדם

תפריט