קידום אתרים לרופאים בגוגל

  1. בית
  2. שירותים
  3. קידום אתרים לרופאים בגוגל

שיווק רופאים בגוגל מורכב משני חלקים עיקריים: קידום אורגני וקידום ממומן

קידום אורגני לאתרים של רופאים

מה זה קידום אורגני או קידום אתרים לרופאים?
קידום אתרים לרופאים הוא תהליך שעוזר להשיג תנועה אורגנית או "תנועה טבעית" לאתר שלכם.
הקידום האורגני מוביל לכך שהאתר שלכם יופיע בדף הראשון בגוגל. כדי להביא אתר לדף הראשון נדרשת עבודה מתמדת על האתר.
הקידום האורגני נעשה במספר פעולות בסיסיות. אחד הדברים העיקריים הם הוספת תכנים מעניינים ובעלי ערך באופן קבוע. הכנסת תכנים חדשים בתדירות של לפחות פעם בחודש. את התכנים כותבים באופן מסויים המאפשר לאלגוריתם של גוגל לאנדקס את האתר.
פעולות נוספות הן יצירת קישורים יוצאים, נכנסים ופנימיים. אלה חלק מהפעולות החשיבות לקידום אתר.

קראו עוד על קידום אורגני לרופאים.

SEO – Search Engine Optimization

SEO כאמור כולל הכנסת תכנים לאתר הכוללים מילות מפתח נכונות. לכתיבת התוכן יש כללים ברורים. למשל, יש להבליט את כותרות המשנה. צריך לשבץ תמונות התוכן ולתת להן כותרות כדי שגוגל "יבין" מה מראה התמונה. כדי לקדם את האתר נכלול קישורים נכנסים וקישורים יוצאים.

למה רופאים צריכים קידום אתרים?

מדיה חברתית היא גם דרך יעילה למצוא אתכם באינטרנט, אך כיוון שמנועי החיפוש הם המקורות העיקריים לתנועה לאתר, קידום אתרים הוא הכרחי.
חשוב להבין, לפני שהמטופלים מתחילים לחפש רופא, הם מחפשים מידע קודם כל על התסמינים הרפואיים שיש להם.

סקר שנעשה על ידי המכללה האקדמית לישראל ברמת גן, הראה כי 91% מהציבור מחפשים מידע רפואי באינטרנט. 70% מהציבור מחפשים מידע רפואי לפני ביקור אצל רופא. איפה הם ימצאו את המידע? באתרים של קופות החולים, או של משרד הבריאות. מידע מהיימן ומקיף יהיה גם באתרים של רופאים. מכאן הדרך קצרה לבחור רופא שהאתר שלו מספקי משכנע.
קידום אורגני של האתר חשוב כיוון שהוא יעזור לכם להופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש. אם לא תופיעו בדף הראשון, לא יראו אתכם כיוון שרוב הגולשים לא יעברו לדף הבא. רוב התנועה לאתר מגיעה מהעמוד הראשון.

קידום אתרים לרופאים

קידום אתרים לרופאים יביא לכם מטופלים חדשים

לסיכום

בתחום הבריאות של היום זו כמעט לא אופציה שלרופא פרטי לא יהיה אתר אינטרנט. זה ממש הכרחי אם אתם רוצים שמטופלים ימצאו אתכם.
יחד עם זאת אתר לבד לא מספיק. כדי שמטופלים ימצאו אתכם, אתם צריכים לקדם את האתר. האתר הוא רק הבסיס לפעילות המקוונת. המפתח האמיתי טמון באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).
תנו למטופלים למצוא אתכם.

קידום ממומן: (PPC – Pay Per Click)

הקידום הממומן ברשת החיפוש מתנהל בעזרת מערכת Google Ads. הקידום מתנהל בשיטת מכרז, כל מילת מפתח מתחרה על הדירוג בתוצאות חיפוש. חיוב כספי מתבצע רק כאשר גולש ביצע הקלקה על המודעה שלכם, בהתאם לתקציב שהוגדר מראש. כלומר, העלות הכספית של הקמפיין הממומן, תקבע  מראש בהתאם למטרות והיעדים אותם הצבתם לעצמכם.

קידום ממומן מוצלח בגוגל אדס, יציג את המודעות שלכם בדף הראשון ויניב לכם לידים חמים, כלומר פניות ממטופלים.

קמפיין ממומן בגוגל אדס לרופאים הוא חלק מאסטרטגיה כוללת של שיווק דיגיטלי לרופאים.

האם קמפיין ממומן מתאים לכל הרופאים?

לרוב מקצועות הרפואה הפרסום בגוגל אדס כן יכול להתאים. בתחום הרפואה במקרים רבים, קמפיין בגוגל אדס יהיה אפילו עדיף על קמפיין בפייסבוק.

מתי לא נמליץ לעשות קמפיין בגוגל? במקרה שאין מספיק מילות חיפוש בתחום שלכם.

אם יש מספיק מילות חיפוש,  קמפיין בגוגל יעזור לכם לבלוט מהר לעומת הקולגות. בעזרת קמפיין אופטימלי יגיעו אליכם מטופלים חדשים באופן קבוע.

מערכת Google Ads נחשבת לשיטת פרסום מאוד יעילה לשיווק רופאים.

 יש מקצועות ברפואה בהם יש מקום לשלב בין גוגל לפייסבוק. אם אין מגבלה של תקציב, מומלץ לשלב מספר פלטפורמות. אם יש מגבלה של תקציב, לרוב הפרסום בגוגל אדס יהיה המהיר והחסכוני ביותר.

ניהול הקמפיין לרופאים

מה נחשב קמפיין לרופאים מוצלח? קמפיין מוצלח יצליח להביא מטופלים לפי מילות החיפוש שתבחרו. קמפיין טוב הוא כזה שממקסם את התוצאות במסגרת התקציב. קמפיין שיהיו בו הרבה המרות רלוונטיות. המרות שיהפכו למטופלים. התוצאה הסופית היא שהקליניקה שלכם תתמלא-לזה אנחנו שואפים.

מה כולל קמפיין בגוגל אדס?

קמפיין ממומן בגוגל עבור רופאים כולל הכנת תשתית. למשל פתיחת חשבון בגוגל אדס, מחקר מילות מפתח ובחירת המונחים שאותם מקדמים. לאחר מכן כתיבה ואישור של המודעות, הזנת המונחים והמודעות בחשבון, הפנייה לדף נחיתה ועוד. המודעות צריכות לכלול את מילות החיפוש הנכונות. בהכנת מודעות צריך לברור את המילים המדוייקות תוך כדי הדגשת החוזקות והבידול של כל רופא וכן תחום הטיפול אותו רוצים לקדם.

ברוב המקרים עדיף להשתמש בדף נחיתה ייעודי שעונה על חיפוש של תחום מסויים ולא להפנות את האתר עצמו. נתונים מראים שהשימוש בדף נחיתה מעלה את שיעור ההמרות שמתקבלות בקמפיין.

אופטימיזציה של קמפיין ממומן לרופאים

בזמן שהקמפיין פעיל, חשוב לוודא שהוא מביא את התוצאות הרצויות, ולעשות אופטימיזציה באופן קבוע. יש לבדוק את הקמפיין ברמה יומיומית. למשל, לוודא שהביטויים שנבחרו אכן נכונים וממירים. קמפיין מדוייק יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

לקמפיין ממומן לוקח זמן להגיע לתוצאות. יכול להיות שבהתחלה התוצאות לא היו מספיק מדוייקות. במקרה כזה נשב יחד ונראה מה לא עובד ונשנה.

בעבודה נכונה והמתאימה לאסטרטגיה שנבחרה, הקמפיין מצליח ורווחי מאוד עבורכם.

לפרסום בגוגל אדס , השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם.

שיווק בגוגל ברשת המדיה: (GDN – Google Display Network)

רשת המדיה של Google  מאפשרת  להגיע ללקוחות באמצעות מגוון פורמטים של מודעות שמתפרסמות בתשלום ברחבי העולם הדיגיטלי. רשת זו מתפרסת על פני למעלה משני מיליון אתרים שמגיעים לאחוז מאוד גבוה מהגולשים באינטרנט.

בעזרתה ניתן להגיע לאנשים במקומות שונים ברשת, בזמן שהם גולשים באתרים מועדפים עליהם , למשל כאשר הם בודקים את חשבון הגימייל שלהם קוראים כתבות שמעניינות אותם ועוד.

הפרסום מתמקד במשתמשים הרלבנטיים  למילות המפתח המוזנות באתר. שיטה זו נחשבת כשיטה מובילה שמצליחה להביא הצלחה גדולה.

עסקים רבים נעזרים בשיטת רימרקטינג, בה נצבעים גולשים שביקרו באתר מסוים ולא ביצעו שום פעולה, לאחר מכן מרשימה זו מורכב קהל ספציפי, ובהמשך מפרסמים לקהל זה מודעות שיכולות למשוך אותו חזרה לאתר.

שלא כמו בתחומים אחרים, בתחום הרפואה לא ניתן לעשות רימרקטינג וזאת במטרה להגן על פרטיות המטופלים.

לקבלת הצעת מחיר בנושא קידום אתרים לרופאים,
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    תפריט