אופטימיזציה לאתר
אופטימיזציה לאתר
מה אנחנו מציעים?
אופטימיציה חד פעמית. הגדרת הכותרות, הגדרת התמונות, הטמעת גוגל אנליטיקס באתר, הגדרת events והסבר קצר איך לראות את ביצועי האתר ועוד.
לרופאים רבים יש אתרים, שהושקע בהם הרבה זמן וכסף. על תכנון נכון של האתר, עבור כתיבת תכנים.
גם אם האתר בנוי כמו שצריך, הוא לא תמיד מוצג בגוגל. לפחות לא בחודשים הראשונים.
הציפיה של רוב הרופאים היא, שכשמסתיימת העבודה על האחר והוא "עולה לאויר" , הוא מיד יופיע בגוגל ורצוי בדף הראשון. למרבה ההפתעה, זה לא קורה.
למה האתר לא מוצג מיד?
כי כשבנו את האתר, לא "הבהירו" לגוגל מה הדבר הכי חשוב שאותו צריך להציג.
לפעמים כשיש ביטויים לא פופולרים שאין עליהם תחרות גדולה, גוגל כן מציג את האתר במקומות ריאלים. אבל לרוב אלה ביטויים עם מעט חיפושים. בביטויים פופולריים , כמו למשל הפרעות קצב, כשיש תחרות גדולה על ביטוי מסויים, גוגל לא יציג את האתר שלכם אלא אתרים אחרים שעובדים על הקידום שלהם.
קידום אתר יכול לקחת מספר חודשים, ושוב, גם פה זה תלוי בפופולריות הביטויים שאותם אתם רוצים לקדם.
לא תמיד חייבים לעשות קידום אורגני במשך תקופה ארוכה לאתר כדי שימצאו אותו. אבל כן חשוב לתת לגוגל הנחיות.
למשל להגיש את האתר לסריקה. נשמע מאוד טריוואלי אבל לרוב זה לא קורה לבד. כשמגישים את האתר לסקירה, מקדמים את קצב החשיפה.
דוגמא נוספת היא להבהיר לגוגל מהם הדפים החשובים (עבורכם) באתר ושאותם תרצו שאנשים יראו. גם זו פעולה אקטיבית שצריך לעשות.
יש מספר פעולות בסיסיות שכדאי לעשות ממש בתחילת הדרך כדי שבהמשך האתר יוצג בצורה טובה ובביטויים הנכונים.
גוגל מציג את האתרים בצורה אופיינית
בתוצאות החיפוש האורגניות מוצגות שתי כותרות. האחת קצרה (בסביבות 55 תווים) והשניה ארוכה יותר (155 תווים).
אלה כותרות מטא.
אתם יכולים לשלוט ולקבוע מה יראה הגולש, כלומר, מה יהיו הכותרות שיגרמו לגולש ללחוץ על התוצאה ולהגיע לאתר שלכם.
בכותרת העליונה והקצרה, לרוב נהוג לכלול את שם הרופא שהוא בעל האתר ואת תחום ההתמחות שלו.
בכותרת השניה אנחנו בדרך כלל מתמצתים את הנושא בו עוסק הדף הספציפי. כך הגולש יודע מיד במי מדובר והאם התוצאה שהוצגה לו עונה על מה שחיפש.
ברוב המקרים, בזמן שאתם בונים את האתר, אתם מקדישים תשומת לב לדפים עצמם אבל לא לכותרות (כותרות מטא) שיוצגו בגוגל.
אם לא הגדרתם לגוגל מה להציג, גוגל "ימשוך" מתוך הדף עצמו טקסט.
לא תמיד תהיה התאמה מושלמת בין הדבר העיקרי שתרצו להתמקד בו ולהציג אותו ולגולשים לבין הכותרת שתוצג.
במילים אחרות, אם לא הגדרתם כלום בכותרות מטא, התצוגה תהיה אקראית.
לא כל רופא רוצה להשקיע בקידום אורגני אבל כן כדאי להשקיע כבר בתחילת הדרך באופטימיזציה בסיסית.
מהי אופטימיזציה של אתר?
אופטימיצזיה לאתר זה הרבה פעולות, חלקן נעשות בתוך האחר וחלקן חיצוניות.
אתר זה דבר דינמי. הוא מכיל הרבה אלמנטים שצריך מידי פעם לעבור עליהם ולראות שהם מעודכנים. כמו למשל תוספים שמוסיפים לאתר כדי שיתפקד.
לא פעם אנחנו רואים אתרים שלא עדכבו בהם את התוספים זמן רב, וכתוצאה מכך עלולה להיות "התנגשות פנימית" באתר, שבמקרה קיצוני גורמת לאתר לא להופיע בחיפושים. לדוגמא: פג תוקף של תוסף שנקרא אלמנטור פרו, ואז אלמנטים עיצוביים לא מראים כפי שהם אמורים להיות.
אנחנו יכולים לגלות שהתמונות שהכניסו לאתר שוקלות הרבה מעל מה שצריך, כתוצאה מזה האתר "כבד" ועולה לאט.
אנחנו גם מעדכנים את כותרות מטא, אלה הכותרות שמוצגות בחיפוש.
אנחנו יכולים לעשות קישורים פנימיים, כותרות לתמונת, קישור לגוגל אנליטיקס והגדרת events כדי שתוכלו להיכנס לגוגל אנליטיקס לראות את הנתונים של ביצועי האתר. הפניית דפים, בדיקה אם יש דפים עם 404 ועוד.
אם זה מעניין אתכם, פנו אלינו לקבלת הצעה.