בלוג

Google My Business

למה לי Google My Business?

מי מאתנו לא אוהב לקבל מתנה? ועוד מתנה שווה?

על  Google My Business שמעתם? אם לא שמעתם, או שמעתם ולא נרשמתם, המשיכו לקרוא את הכתבה הבאה.

גוגל לעסק שלי היא פלטפורמה, שבאמצעותה גולשים יכולים למצוא עסקים ושרותים בסביבת מקום מגוריהם כתוצאה של חיפוש בגוגל.

למה כדאי לכם להקים את Google My Business?

Google My Business  יכניס תנועה לאתר שלכם ויעניק לכם שטח נדלן גדול יותר כאשר מישהו יחפש את העסק שלכם.

Google My Business מאוד חיוני אם ברצונכם להופיע במפות וברשימת התוצאות שיעלו מהחיפושים של הגולשים.

אפשר להשאיר ביקורת ודירוג ב – Google My Business.  כפי שידוע, ביקורת טובה תורמת לכל עסק ועוזרת לקידום האתר לעלות במנועי החיפוש באופן אורגני.

אז הבנתם שרישום ל – Google My Business הוא חיוני מאוד לעסקים. פלטפורמה זו ניתנת בחינם על ידי גוגל- אז לא תקחו?

הגדרת גוגל לעסק שלי

איך מתחילים?

הרישום ל – Google My Business  לא מסובך. חשוב לוודא שלא נרשמתם כבר בעבר. אולי התחלתם תהליך ולא סיימתם… אם לא נרשמתם, תוכלו להירשם דרך הקישור הזה. בסוף הכתבה תמצאו קישור שדרכו ניתן להרשם.

במידה ונרשמתם, מצאו את הרישום והוסיפו את הפרטים החסרים.

בזמן הרישום, פעלו לפי ההוראות של גוגל. הזינו רק פרטים מדוייקים. בדקו שהפרטים שהכנסתם תואמים את הפרטים באתר שלכם ובכל הנכסים הדיגיטלים האחרים.

מלאו את כל מה שנדרש, הכניסו גם מילות מפתח.  ככל שתוסיפו יותר פרטים, כך תפיקו יותר מהפלטפורמה הזו.

הכניסו כמה שיותר צילומים טובים שלכם ושל העסק על מנת לתת ללקוחות גם התרשמות חזותית.

כיום ניתן להכניס גם סרטונים.

לאחר שתשלימו למלא את כל הפרטים, תקבלו קוד אימות לנייד.

לאחר האימות הראשון, תקבלו הודעה שאימות נוסף יגיע אליכם תוך כ- 3 שבועות לכתובת העסק הרשומה.

קוד האימות מגיע בדואר… כן כן, מה שאתם שומעים. לא במייל אלא בדואר. לכן זה נקרא קוד אימות.

בזמן כתיבת שורות אלה, כבר התעדכנתי שלפעמים גוגל שולחת גלויה, לפעמים רק נערכת שיחת טלפון עם בעל העסק ולפעמים אין אימות נוסף. כיוון שהשינויים הם מאוד מהירים, ציינתי את כל האפשרויות שקיימות כרגע. אולי בעתיד גם זה ישתנה.

מה עוד ניתן לעשות עם  Google My Business ?

ניתן להשיג יתרון נוסף על פני האחרים.

השתמשו בפוסטים של גוגל

מזה שנתיים הפוסטים של גוגל זמינים לכל העסקים הקטנים ומהווים תוספת חשובה להעלאת המודעות לעסק שלכם.

השתמשו בהם כדי לקדם אירועים מיוחדים, להדגיש  מבצעים,  מוצרים או שירותים חדשים שיש לכם. וסתם כדי להזכיר על קיומכם.

התייחסו לזה כאל פוסטים ברשתות החברתיות ונצלו את ההזדמנות.

עודדו לקוחות לתת לכם ביקורת והגיבו למה שנכתב.

להלן ציטוט של גוגל לגבי קבלת ביקורת והמלצות:

“more reviews and positive ratings will improve a business’s local ranking”.

אז אין ברירה, אתם צריכים לבקש ולהזכיר ללקוחות שלכם להשאיר ביקורת באתר שלכם.

כדי להתחיל לבנות אמון, עליכם להתמודד עם הביקורות החיוביות והשליליות. חשוב ביותר להתייחס לכל ביקורת. יש להודות על ביקורת חיובית, ודאי לא להשאיר ביקורת שלילית ללא תגובה. לא אחת אנשים משנים לטובה או מסירים ביקורת שלילית לאחר שהיה דו שיח פורה.

תובנות

מידי חודש תקבלו מייל מגוגל שבו יהיה ניתוח ופירוט ביצועים. תוכלו לדעת כמה אנשים הגיעו לאתר שלכם דרך Google My Business, האם היו אנשים שהתקשרו, בקשו הנחיה איך להגיע אליכם ועוד.

Google My Business – תחילת ההצלחה המקומית שלך ב- SEO

קיימת רשימה מאוד ארוכה מה צריך לעשות כדי לקדם את האתר בקידום אורגני.  למשל: יש לשפר את הדירוג של האתר, יש להפיק הרבה תכנים באיכות טובה, יש לעשות אופטימיזציה, להוסיף קישורים לאתר ועוד.

לסיכום

Google My Business הוא כלי שימושי שמאפשר לבחון את השינויים בביצועים לאורך זמן ולאחר שעשיתם אופטימיזציה.

תוכלו לקבל מושג על כמה חזק הכלי הזה עבורכם ככל שיעבור הזמן ויותר אנשים יכנסו לאתר שלכם דרך הפלטפורמה.

ללא ספק,  Google My Business הוא מקום טוב להגדיל את החשיפה ואת התנועה לאתר .

הרשמו כבר היום והניחו אבן בסיס טובה לקידום האתר שלכם.

קישור לרישום: https://www.google.com/business/

לקבלת הצעה לכתיבת בלוגים, השאירו פרטים

, , , ,
חשיבות הבלוג לקידום אתרים
התוכן הוא מלך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.

תפריט