בלוג

תנו כבוד לתמונת השער בדף העסקי

תנו כבוד לתמונת השער בדף העסקי

גולשים מגיעים לדף העסקי שלך בפעם הראשונה, מה הדבר הראשון שהם רואים?

הם רואים את תמונת השער.

בין אם אתם משתמשים בפייסבוק כדי ליצור לידים, להשיג מטופלים חדשים, או לכל מטרה אחרת, חשוב לדעת איך לבחור נכון את תמונת השער.

תמונת השער היא אחד החלקים הבולטים ביותר בדף העסקי. תמונת השער צריכה להיות ממותגת ולייצג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

אז בואו ניתן לה כבוד.

  גודל התמונה

הכניסו תמונה במידות הנכונות. לפי פייסבוק, תמונת השער מוצגת בגודל של  820 פיקסל על 312 פיקסל. יש לזכור שהתמונה נראית בגודל אחר כאשר היא מוצגת בטלפונים הניידים. גודל התמונה בנייד הוא 640 פיקסלים על 360 פיקסלים .

אם בחרתם תמונה קטנה ממידות אלה, פייסבוק יתאים אותה לגודל  הנכון והתמונה תהיה מטושטשת.

לכן ההמלצה היא להשתמש בתמונה בגודל של 820 פיקסלים על 360 פיקסלים.

לתמונת השער יש איזור בטוח. זהו האזור שיוצג כראוי גם במחשב וגם בנייד.

אם ברצונכם להוסיף טקסט לתמונה, הגרפיקה צריכה להופיע באיזור הבטוח באמצע.

התאמת תמונת השער לגודל הנכון

ניתן להשתמש אפליקציות  ללא עלות אשר מאפשרות לחתוך את התמונה לפי הגודל המתבקש.

אני משתמשת ב-Canva . באפליקציה זו ניתן להתאים את התמונות לגדלים של כל הרשתות החברתיות. פוסט, תמונת שער, מודעה ממומנת , פוסטר, פוסט לאינסטגרם, באנר לבלוג ועוד.  בנוסף, האפליקציה  עצמה מספקת מספר גדול של תמונות ותבניות. חלקן אף ללא תשלום. יש אפשרות להוספת טקסט לתמונה. יש לקחת בחשבון שהוספת טקסט בעברית מוגבל מבחינת מבחר הפונטים.

ישנן אפליקציות נוספות שניתן להשתמש בהן. למשל,  Crello . גם פה ניתן למצוא מספר גדול מאוד של תבניות. חלקן בחינם. ניתן לעצב תמונות שלכם לפי הגודל המתבקש.

לא משנה באיזו אפליקציה תשתמשו, העיקר שהתמונות יהיו בגודל הנכון.

הוספת טקסט על תמונת השער

בשנת 2013 פייסבוק הסירה כל התייחסות לכלל ה- 20% לגבי הוספת טקסט על תמונת השער. אני מציעה לא להתפרע עם השימוש בטקסט.

אם החלטתם להוסיף טקסט על תמונת השער, כתבו מעט טקסט ותנו לתמונה לעשות את העבודה.

תמונת השער תהיה הרבה יותר מרתקת ואינפורמטיבית ללא עומס של מילים.

במידת האפשר, הוספת מיתוג עדין כמו הלוגו שלכם לתמונת השער, יכול לעשות הבדל גדול.

לחצן הפעולה בתמונת השער

בצד הימני למטה, יש לחצני קריאה לפעולה (Call To Action). לכל לחצן יש משמעות שונה. הוסיפו את לחצן הפעולה שישרת אתכם ביותר.

למשל: קנה עכשיו, למד עוד- מפנה לאתר, הירשם- מפנה לאתר או לדף נחיתה. שלח הודעה ועוד. בחרו את לחצן הפעולה שמתאים לכם ביותר.

תמונה סטטית או סרטון וידאו?

סרטון וידאו מושך את העין הרבה יותר מתמונה סטטית. האפקט שלו מאוד חזק והוא עוזר לחשיפה גדולה יותר של הדף.

יש אפשרות כעת (משנת 2017) להוסיף לדפים העסקיים בפייסבוק סרטון במקום תמונת שער סטטית. גם הסרטון צריך לעמוד בדרישות מסויימות.

פייסבוק תומכת כיום בסרטוני שער שאורכם בין 20 ל 90 שניות וגודלם המינימלי הוא 820 פיקסלים על 312 פיקסלים. הגודל המקסימלי (והמומלץ) הוא 820 על 462 פיקסלים עם רזולוציית וידאו של 1080p.

קחו בחשבון שסרטוני השער של הדף העסקי פועלים בלופ- ברגע שהוידאו מסתיים, הוא מתחיל אוטומטית מחדש. לכן, וודאו שהוידאו שבחרתם יהיה מושך ונעים לצפיה גם אחרי יותר מפעם אחת.

איך בוחרים תמונת שער?

תמונת השער אמורה לייצג את ההגדרה הכללית של העיסוק שלכם. תמונת השער צריכה להיות איכותית ולשקף את מה שאתם מאמינים בו .

רופא מומחה בתחום מסויים, צריך להציג בתמונה השער את המומחיות שלו. ויזואל שייצג אותו באופן הטוב והמקצועי ביותר.

תמונת השער אמורה לשקף את המטרה שלכם.

מומלץ שהצבעים של התמונה יהיו תואמים לצבעים של הלוגו כדי שניתן יהיה לראות ולחוש את הקשר.

כנשנכנסים לדף שלכם, דבר ראשון רואים את תמונת השער. התמונה אמורה להעביר מסר. אם התמונה שבחרתם טובה, הגולשים ידעו כבר במבט חטוף אם הם הגיעו למקום הנכון.

בחרו בתמונת שער שתהיה רלונטית לקהל אותו תרצו כמטופלים.

איפה אפשר למצוא תמונות שער נהדרות?

אתם יכולים לצלם תמונות בעצמכם. אפשר להעזר בצלם מקצועי. ישנם אתרים בהם תוכלו למצוא תמונות ותבניות. ניתן לקנות תמונות ממאגרי תמונות.

לסיכום

גודל תמונת השער עוזרת לכם להשאיר רושם ראשוני טוב על גולשים חדשים. חשוב שהתמונה תוצג טוב גם במחשב וגם בנייד.

שילוב הגודל הנכון של התמונה עם שיטות העבודה המומלצות לתמונות בפייסבוק, יכול לעזור לכם לבנות את הנוכחות ואת המוניטין החברתי אותו תרצו ליצור.

 

אם אין לכם זמן פנוי לנהל את דף הפייסבוק, מומלץ להעזר באנשי מקצוע שיעשו זאת עבורכם.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר לפתיחה וניהול של דף פייסבוק עסקי

    שם מלא
    אימייל
    טלפון
    הודעה

    תפריט