בלוג

קידום אתרים לרופאים

קידום אתרים לרופאים 

(עודכן אפריל 2024)

קידום אתרים אורגני יכול להיות יעיל מאוד עבור אתרי רופאים מכיוון שהוא עוזר לשפר את הנראות בתוצאות מנועי החיפוש, מניע תנועה אורגנית לאתר ומשפר את הנוכחות המקוונת הכוללת של האתר.

על ידי אופטימיזציה של האתר עם מילות מפתח רלוונטיות, יצירת תוכן באיכות גבוהה והוספת קישורים נכנסים ממקורות מוכרים, קידום אתרים אורגני יכול לעזור לאתרי רופאים למשוך מטופלים פוטנציאליים שמחפשים שירותי בריאות באינטרנט.

עם זאת, התחרות על דירוגי החיפוש האורגני יכולה להיות גבוהה בתחום הרפואי, ולכן חשוב להקפיד על אסטרטגיה נכונה לקידום האתר ולעקוב אחר העדכונים שגוגל משחררים מידי פעם. ולהתאים את האתר לשינויים באלגוריתמים של מנועי החיפוש.

מה כולל קידום אתרים לרופאים

חלק מהפעולות הן:

  • מחקר מילות מפתח רלוונטיות
  • אופטימיזציה של הדפים. הוספת תגיות מטא לכל הדפים, כותרות ועוד
  • הוספת תמונות וקטעי וידאו
  • SEO טכני, אופטימיזציה של מהירות האתר, תיקון שגיאות סריקה והבטחת אינדקס נכון של דפי אינטרנט כדי לשפר את ביצועי האתר
  • הוספת תכנים לאתר
  • ניהול בלוג שיתמוך בתכנים של האתר. באתרים של רופאים במקום בלוג אנחנו מנהלים חלק שנקרא חדשנות ובו אנחנו מוסיפים תכנים מעודכנים
  • הגשת בקשה לגוגל לאנדקס את האתר. יש לוודא שכל הדפים באתר מאונדקסים על ידי גוגל
  • בניית אסטרטגיה של קישורים פנימיים
  • הוספת קישורים חיצוניים
  •  ועוד

קידום אתרים הינו כלי מצויין שיגרום לאתר שלכם להופיע בעמוד הראשון של גוגל עם המונחים הרפואיים הכי משמעותיים עבורכם. כתוצאה מכך יותר מטופלים יפנו אליכם באופן קבוע.

קידום אתרים לרופאים-בואו נתחיל במספרים

למה רופא צריך לקדם את האתר שלו?  כי אחוז גבוה מהציבור מחפש כיום רופאים באינטרנט.

91% מהציבור ואולי אפילו יותר, מחפש מידע רפואי באינטרנט.
ציטוט מתוך המחקר: "סקר מקיף שערכה המכללה האקדמית לישראל ברמת גן באמצעות המכון לגיאוקרטוגרפיה, מצא כי צריכת המידע בנושאים רפואיים אינה עוד נחלתם של מנועי החיפוש, וכי היא מתבססת כיום באופן ניכר גם על הרשתות החברתיות והפורומים הרפואיים השונים."
מהסקר, שנערך בקרב 500 משיבים מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל, עולה כי 91% מהציבור מחפשים מידע רפואי באינטרנט: 89% מחפשים מידע רפואי רלוונטי מיד עם הופעת תסמיני מחלה, 70% מחפשים מידע רפואי רלוונטי לפני הביקור אצל הרופא, 72% מחפשים מידע רפואי רלוונטי אחרי הביקור אצל הרופא ו-70% מחפשים מידע רפואי רלוונטי לפני נטילת תרופה.
לקריאת הסקר לחצו על הקישור.

סקר: 91% מהציבור מחפשים מידע רפואי באינטרנט

האתגר שלכם בקידום האתר

בשנים האחרונות חל שינוי ורבים מהמטופלים פונים לגוגל לחפש רופא. השינוי הזה מעמיד אתכם בפני אתגר חדש.
ההבנה וההכרה שאתם צריכים לפרסם את עצמכם- לרבים מכם זוהי החלטה מאוד לא נוחה.

גדלתם על הערך "אין הנחתום מעיד על עיסתו". בעידן הנוכחי התפיסה השיווקית השתנתה. אתם צריכים לכתוב על עצמכם וגם לתאר סיפורי הצלחה. אתם צריכים לבקש ממטופלים לכתוב עליכם חוות דעת חיובית ולפרסם עדויות של מטופלים. חלקכם נרשמים לאינדקסים שמדרגים אתכם ואת השירות שאתם נותנים.

הפכתם להיות כוכבי סרטוני טיקטוק ואינסטגרם.
זה לא מובן מאליו ולא תמיד בא לכם בקלות. אבל בגלל שזה קיים, זה כבר הפך לסוג של סטנדרט.

למה רופא צריך לקדם את האתר שלו?

המטרה העיקרית היא כמובן להגדיל את מספר המטופלים הרלונטים שיפנו אליכם.

כדי שהמטופלים ימצאו אתכם, האתר שלכם צריך להופיע בדף הראשון בגוגל עם כמה שיותר מונחים רפואיים.

אתרי רופאים שמופיעים בתוצאות הראשונות, לא נמצאים שם במקרה. במרבית המקרים זו תוצאה של קידום אורגני של האתר.

האתר שלהם לא מופיע בדף הראשון במקרה ולא "באופן טבעי". זוהי עבודה רציפה קידום האתר במשך חודשים אולי גם ושנים.

שיטת "פה לאוזן " עובדת?

שיטת "פה לאוזן " אכן עובדת, היא פשוט נדדה לאינטרנט. הגישה הנכונה היום לרוב הרופאים היא להקים אתר ולקדם אותו.

MD-Digital קידום אתרים לרופאים

MD-Digital קידום אתרים לרופאים

איך תדעו מה המיקום של האתר שלכם? 

ניתן לבדוק היכן נמצא האתר שלכם או מינוחים מסויימים גם בכלים חינמים של גוגל. תוכלו להיכנס לגוגל אנליטיקס ול- Search Console ולראות מיקומים.

בכלים המתקדמים יותר שהם בתשלום, אפשר לראות עוד הרבה דברים נוספים ממלבד מיקומים. למשל, ניתן לראות איזה אתרים נוספים מקודמים עם אותם מילת חיפוש.

מי המתחרים, מי מהרופאים מופיע לפניכם. כמה קישורים נכנסים יש לאתר שלכם ועוד הרבה נתונים מעניינים.

ישנם מספר תוכנות שמספקות את הנתונים האלה. אנחנו משתמשים במערכת של Ahrefs.

תופתעו לגלות שלא רק רופאים וקולגות הם מתחרים שלכם אלא גם מרכזים רפואיים, בתי חולים, קופות חולים, אגודות כמו האגודה למלחמה בסרטן וגם חברות תרופות וציוד רפואי שמוכרות תרופה או בדיקה שקשורה למינוח שאתם רוצים לקדם. פורטלים כמו אינפומד, דוקטורס ועוד. כולם מקדמים.

האתרים האלה הם אתרים מאוד גדולים, עם מספר גדול מאוד של דפים, קישורים וגם כניסות. הם מהווים אתגר רציני לקידום של אתר של רופא פרטי. יחד עם זאת זה לא בלתי אפשרי. כבר הצלחנו לעקוף את האתרים האלה והפורטלים. בעבודת קידום נכונה ועם הרבה סבלנות, זה אפשרי.

כיוון שהתחרות על המקום בדף הראשון בגוגל גדולה, כדאי לעבוד מדוייק ובעקביות עם האתר.

בסוף כל חודש תקבלו דו"ח מיקומים עם כל מילות המפתח שהגדרתם לקידום. תראו בין השאר איפה ממוקם האתר שלכם עם  מילות המפתח שהגדרתם.

איך לקדם רופאים 

כמו שציינתי, התחרות גדולה. במיוחד בשטחים גאוגרפים מצומצמים.

למשל, בישראל הרבה קליניקות של רופאים מרוכזות במקומות מסויימים, כמו בתי רופאים למשל. דוגמא טובה לכך היא המספר הגדול של רופאים שמקבלים ברמת החייל.

בשטח גיאוגרפי כל כך מצומצם, באיזור כל כך קטן ניתן למצוא מספר רב של רופאים שהם מומחים באותו תחום ועובדים ברפאל או אסותא שעושים גם הם קידום.

ההחלטה באיזה רופא לבחור תלויה במיקום של האתר ובתוכן שהמטופל יראה כשהוא ילחץ על הקישור.
התוצאות שיקבלו תשומת לב מירבית הן אלה שנמצאות בחלק העליון של הדף. הדרך להגיע לחלק העליון של הדף היא או על ידי קידום ממומן או על ידי קידום אורגני.

הסיכוי שגולשים יעברו לדף השני קלוש.
במילים אחרות, אם האתר שלכם לא יופיע בדף הראשון, קרוב לוודאי שאף אחד לא יראה אותו.

כדי להופיע בדף הראשון במיקומים טובים, נדרשת אסטרטגית קידום. צריכה להיות תוכנית קבועה של מעקב אחר מינוחים ומיקום האתר, הוספת תכנים וקישורים פנימיים וחיצוניים כל חודש, מעקב אחרי תקלות באתר כמו קישורים שבורים, דפים יתומים ועוד.

יישום תוכנית כזו עד להגעה לתוצאות הרצויות יכולה לקחת מספר חודשים (תלוי בתחרות).
במידה ויש לכם גם קמפיין ממומן, זה בהחלט יכול לעזור גם לקידום האורגני. גולשים רבים עוברים מדפי נחיתה של הקמפיין הממומן לאתר הרופא, מתרשמים ורק אז משאירים פרטים.

את התהליך שעוברים הגולשים אגב ניתן לראות בכלי ניתוח אתרים של גוגל- בגוגל אנליטיקס.

איך פועל קידום אתרים לרופאים?

מנועי החיפוש של גוגל סורקים כל העת את הרשת לקבלת תוכן חדש ומעודכן.
גוגל יודע למצוא אתרים שכוללים מילים וביטויים רלוונטים, תמונות וסרטונים, ותגיות שנותנות רמזים על מהות התוכן שנמצא באתר.
אתר שנחשב סמכותי ובעל תוכן איכותי, יקבל עדיפות על פני אתרים אחרים.
האלגוריתם של גוגל יודע לזהות אם האתר שלכם מעניין את הגולשים.

האלגוריתם יודע לזהות האם יש תוכן חדש באתר, או שהאתר רדום. אם יש קישורים פנימיים וחיצוניים או לא.

גוגל לא נוטה להציג לקהל דפים שאינם מקושרים. לכן אם חשוב לכם להציג לגולשים דפים מסויימים, יש לדאוג לכך שיהיו קישורים פנימיים או קישורים חיצוניים (מאתרים אחרים) שיובילו לדפים החשובים באתר שלכם.

רציונל הצגת האתר

גולש כתב את מילת חיפוש – ניתוח קטרקט. בואו נניח שהאתר שלכם הופיע בדף הראשון. הגולש הקליק על קישור ומצא שם תוכן מעניין. הוא עבר מדף לדף, שהה באתר זמן מה ולבסוף אף השאיר פרטים. זהו מצב אידאלי שאליו אנו שואפים.
בפעם הבאה שיופיעו מילות חיפוש שמתאימות לאתר שלכם, האלגוריתם "יזכור" שהאתר שלכם מספק מענה הולם. הוא יחשוף את האתר שלכם שוב במקומות טובים. וכך הלאה. זו כמובן האופציה הרצויה מבחינתנו.
המצב ההפוך הוא שגולש הקליד מילת חיפוש. האתר שלכם הופיע בדף הראשון. הגולש הקליק על הקישור ואחרי 1-2 שניות החליט שהתוכן לא מתאים לו ויצא. אותו הדבר קרה גם עם הגולש הבא. בפעם הבאה, האלגוריתם של גוגל "יבין" שהאתר שלכם לא מספק תשובה הולמת ויפנה את שטח הנדלן היקר לטובת אתר אחר.

כדי להשאיר את הגולשים זמן רב באתר שלכם, יש לספק תוכן בעל ערך רב שיתן מענה לצורך של הגולשים.

איך להפוך למוביל? רמז, תוכן וקישורים. קישורים ותוכן.

כשמכינים תוכנית לקידום אתרים לרופאים, יש לקחת בחשבון שני גורמים ולשלב בינהם.
השירותים או תחום הטיפול המועדף עליכם ומהן מילות החיפוש בהם ישתמשו המטופלים כדי למצוא אתכם.
מומלץ להשתמש בכלים שונים בהם ניתן למצוא את מילות מפתח הנפוצות ביותר ולשבץ אותן בכותרות ובתכנים של המאמרים.
מה מצופה מאתר בתחום הרפואה?
מידע רב ותוכן עדכני.
גוגל מצפה שאתרים רפואיים יכילו תכנים שבהם לפחות 1000 -1200 מילים במאמר אחד.
בקידום אתרים אורגני, נבחר מספר ביטויי מפתח ונשים עליהם דגש בקידום. היתרון בקידום אורגני שניתן לספק לגולש מידע רב.
רצוי שהאתר שלכם יוצע כאופציה בהרבה מילות חיפוש בוריאציות השונות.
על כל פרוצדורה שאתם עוושים כדאי שיוקדש לזה תוכן באתר.
האתר צריך לשדר מקצועיות וסמכותיות.

לקבלת תוצאות מקסימילות, יש להשתמש במגוון רחב של מילות חיפוש ולנסות לקלוע לכוונות של כל המחפשים.
גישה זו תעזור לאתר שלכם להחשף בפני פוטנציאל רב של מטופלים אשר נמצאים בשלבים שונים של חיפוש מידע.

איך קידום האתר יקדם את הקליניקה שלכם?

קידום אורגני יגדיל את התנועה לאתר שלכם. יחשוף יותר ויותר גולשים לאתר וחלקם בסופו של דבר יהפכו למטופלים שלכם.
ככל שיהיה יותר תוכן, עבור מגוון רב יותר של מילות חיפוש, האתר יופיע מספר רב של פעמים ויחשף בפני הרבה גולשים. ככל שיעבור הזמן, האתר יעלה ויטפס ויגיע למקומות גבוהים, אל הדף הראשון.
הצפי שזה יקרה לפחות במספר מסויים של מילות חיפוש, אותם אלה שיקודמו באופן אינטנסיבי.

 קידום אתרים לרופאים- לא מאוד יקר

לקידום אתרים של רופאים שנעשה באופן אורגני, יש תדמית של שירות יקר.
אם משווים את הקידום האורגני לקידום הממומן, בסופו של דבר העלות די דומה.
כיוון שבקידום ממומן יש לשלם למדיה (לגוגל) וגם למקדם האתרים. אורך החיים של הקמפיין קצר. כל עוד הקמפיין פעיל ויעיל, המודעות יופיעו במקומות טובים. כאשר מפסיקים את הקידום, המודעות לא מופיעות יותר.
לעומת זאת בקידום אורגני, העלות מבחינתכם היא רק למקדם האתר.

לסיכום 3 טיפים לקידום אתרים לרופאים

1. אופטימיזציה של האתר
אופטימיזציה של האתר נעשית לאורך כל הדרך.
אופטימיזיה מבוצעת בכל המישורים. אם זה בכותרות, עדכון תכנים, ריענון תכנים ישנים, העלאת תכנים חדשים, הכנסת תגיות לכל הדפים, עיבוי הבלוג (או מאמרים), הוספת חומרים ויזואלים כגון תמונות וסרטונים, הוספת תגיות מטא ועוד.

2. תוכן איכותי
מנועי החיפוש מתחשבים במספר פקטורים בעת דירוג האתר. תוכן עדכני ורלוונטי ומספר הדפים המבוקרים, הם חלק מהמדדים.
נהלו בלוג או דאגו שתהיה לאתר לשונית עם מאמרים. הוסיפו תוכן חדש באופן קבוע.
הכתיבה מוסיפה עוד דפים לאתר, מגדילה ומגוונת ומושכת לאתר עוד מבקרים שאולי לא מכירים את הקליניקה שלכם. בכתיבה, התמקדו בנושאים שמעניינים את כלל המטופלים.
השתמשו במילות מפתח בהן אנשים משתמשים כדי למצוא מידע על תחומי הטיפול אותם אתם מעניקים.
מעל הכל, ודאו כי התוכן ייחודי ועשוי לעניין את המטופלים הפוטנציאלים. בשום אופן אל תעתיקו תוכן.

אם כתבתם תוכן לאתר בית החולים בו אתם עובדים, אל תעתיקו אותו לאתר שלכם. שנו את הטקסט. שנו קצת את הנוסח.

3. קישורים באיכות טובה
אתר המוזכר באתרים אחרים, יהיה בעל אמינות רבה יותר וכתוצאה מכך יקבל דירוג גבוה יותר.
האתר שלכם יקבל דירוג גבוה אם אתרים בעלי מוניטין יפנו אליכם קישורים.
בתחום הרפואי ניתן ניתן לקבל קישורים מגופים כמו משרד הבריאות, כנסים רפואיים, הר"י, ארצ"י או מאינדקסים רפואיים.
ניהול דף עסקי בפייסבוק עם קישור לאתר גם יגדיל את מספר הכניסות.
דרך נוספת היא השתתפות בפודקאסטים למשל או אירוח בתוכניות טלויזיה וקישור הסרטון מהאתר של התוכנית אל האתר שלכם.

קחו בחשבון שיצירת התוצאות לוקחת זמן. היו סבלנים.

מה אנחנו מציעים?

אנחנו מציעים מספר שירותים

  1. אופטימיזציה חד פעמית של האתר- אנחנו נעבור על האתר שלכם, נבדוק רספונסיביות, נבדוק את מהירות האתר, כותרות, תיאור תמונות, קישורים פנימיים ועוד.
  2. קידום אורגני
  3. קידום ממומן בגוגל אדס

אם משהו מזה יכול להתאים לכם, אתם מזמנים ליצור קשר לקבלת הצעת מחיר.

אנחנו ב- MD-Digital מתמחים בקידום אתרים של רופאים ונעשה הכל כדי שהאתר שלכם יופיע בתוצאות הראשונות.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים.

 

 

 

 

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר לקידום האתר

    קידום אתרים לרופאים בגוגל

    קידום אתרים לרופאים בגוגל

    1. בית
    2. קידום אתרים לרופאים בגוגל

    שיווק רופאים בגוגל מורכב משני חלקים עיקריים: קידום אורגני וקידום ממומן

    קידום אורגני לאתרים של רופאים

    מה זה קידום אורגני או קידום אתרים לרופאים?
    קידום אתרים לרופאים הוא תהליך שעוזר להשיג תנועה אורגנית או "תנועה טבעית" לאתר שלכם.
    הקידום האורגני מוביל לכך שהאתר שלכם יופיע בדף הראשון בגוגל. כדי להביא אתר לדף הראשון נדרשת עבודה מתמדת על האתר.
    הקידום האורגני נעשה במספר פעולות בסיסיות. אחד הדברים העיקריים הם הוספת תכנים מעניינים ובעלי ערך באופן קבוע. הכנסת תכנים חדשים בתדירות של לפחות פעם בחודש. את התכנים כותבים באופן מסויים המאפשר לאלגוריתם של גוגל לאנדקס את האתר.
    פעולות נוספות הן יצירת קישורים יוצאים, נכנסים ופנימיים. אלה חלק מהפעולות החשיבות לקידום אתר.

    קראו עוד על קידום אורגני לרופאים.

    SEO – Search Engine Optimization

    SEO כאמור כולל הכנסת תכנים לאתר הכוללים מילות מפתח נכונות. לכתיבת התוכן יש כללים ברורים. למשל, יש להבליט את כותרות המשנה. צריך לשבץ תמונות התוכן ולתת להן כותרות כדי שגוגל "יבין" מה מראה התמונה. כדי לקדם את האתר נכלול קישורים נכנסים וקישורים יוצאים.

    למה רופאים צריכים קידום אתרים?

    מדיה חברתית היא גם דרך יעילה למצוא אתכם באינטרנט, אך כיוון שמנועי החיפוש הם המקורות העיקריים לתנועה לאתר, קידום אתרים הוא הכרחי.
    חשוב להבין, לפני שהמטופלים מתחילים לחפש רופא, הם מחפשים מידע קודם כל על התסמינים הרפואיים שיש להם.

    סקר שנעשה על ידי המכללה האקדמית לישראל ברמת גן, הראה כי 91% מהציבור מחפשים מידע רפואי באינטרנט. 70% מהציבור מחפשים מידע רפואי לפני ביקור אצל רופא. איפה הם ימצאו את המידע? באתרים של קופות החולים, או של משרד הבריאות. מידע מהיימן ומקיף יהיה גם באתרים של רופאים. מכאן הדרך קצרה לבחור רופא שהאתר שלו מספקי משכנע.
    קידום אורגני של האתר חשוב כיוון שהוא יעזור לכם להופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש. אם לא תופיעו בדף הראשון, לא יראו אתכם כיוון שרוב הגולשים לא יעברו לדף הבא. רוב התנועה לאתר מגיעה מהעמוד הראשון.

    קידום אתרים לרופאים

    קידום אתרים לרופאים יביא לכם מטופלים חדשים

    לסיכום

    בתחום הבריאות של היום זו כמעט לא אופציה שלרופא פרטי לא יהיה אתר אינטרנט. זה ממש הכרחי אם אתם רוצים שמטופלים ימצאו אתכם.
    יחד עם זאת אתר לבד לא מספיק. כדי שמטופלים ימצאו אתכם, אתם צריכים לקדם את האתר. האתר הוא רק הבסיס לפעילות המקוונת. המפתח האמיתי טמון באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).
    תנו למטופלים למצוא אתכם.

    קידום ממומן: (PPC – Pay Per Click)

    הקידום הממומן ברשת החיפוש מתנהל בעזרת מערכת Google Ads. הקידום מתנהל בשיטת מכרז, כל מילת מפתח מתחרה על הדירוג בתוצאות חיפוש. חיוב כספי מתבצע רק כאשר גולש ביצע הקלקה על המודעה שלכם, בהתאם לתקציב שהוגדר מראש. כלומר, העלות הכספית של הקמפיין הממומן, תקבע  מראש בהתאם למטרות והיעדים אותם הצבתם לעצמכם.

    קידום ממומן מוצלח בגוגל אדס, יציג את המודעות שלכם בדף הראשון ויניב לכם לידים חמים, כלומר פניות ממטופלים.

    קמפיין ממומן בגוגל אדס לרופאים הוא חלק מאסטרטגיה כוללת של שיווק דיגיטלי לרופאים.

    האם קמפיין ממומן מתאים לכל הרופאים?

    לרוב מקצועות הרפואה הפרסום בגוגל אדס כן יכול להתאים. בתחום הרפואה במקרים רבים, קמפיין בגוגל אדס יהיה אפילו עדיף על קמפיין בפייסבוק.

    מתי לא נמליץ לעשות קמפיין בגוגל? במקרה שאין מספיק מילות חיפוש בתחום שלכם.

    אם יש מספיק מילות חיפוש,  קמפיין בגוגל יעזור לכם לבלוט מהר לעומת הקולגות. בעזרת קמפיין אופטימלי יגיעו אליכם מטופלים חדשים באופן קבוע.

    מערכת Google Ads נחשבת לשיטת פרסום מאוד יעילה לשיווק רופאים.

     יש מקצועות ברפואה בהם יש מקום לשלב בין גוגל לפייסבוק. אם אין מגבלה של תקציב, מומלץ לשלב מספר פלטפורמות. אם יש מגבלה של תקציב, לרוב הפרסום בגוגל אדס יהיה המהיר והחסכוני ביותר.

    ניהול הקמפיין לרופאים

    מה נחשב קמפיין לרופאים מוצלח? קמפיין מוצלח יצליח להביא מטופלים לפי מילות החיפוש שתבחרו. קמפיין טוב הוא כזה שממקסם את התוצאות במסגרת התקציב. קמפיין שיהיו בו הרבה המרות רלוונטיות. המרות שיהפכו למטופלים. התוצאה הסופית היא שהקליניקה שלכם תתמלא-לזה אנחנו שואפים.

    מה כולל קמפיין בגוגל אדס?

    קמפיין ממומן בגוגל עבור רופאים כולל הכנת תשתית. למשל פתיחת חשבון בגוגל אדס, מחקר מילות מפתח ובחירת המונחים שאותם מקדמים. לאחר מכן כתיבה ואישור של המודעות, הזנת המונחים והמודעות בחשבון, הפנייה לדף נחיתה ועוד. המודעות צריכות לכלול את מילות החיפוש הנכונות. בהכנת מודעות צריך לברור את המילים המדוייקות תוך כדי הדגשת החוזקות והבידול של כל רופא וכן תחום הטיפול אותו רוצים לקדם.

    ברוב המקרים עדיף להשתמש בדף נחיתה ייעודי שעונה על חיפוש של תחום מסויים ולא להפנות את האתר עצמו. נתונים מראים שהשימוש בדף נחיתה מעלה את שיעור ההמרות שמתקבלות בקמפיין.

    אופטימיזציה של קמפיין ממומן לרופאים

    בזמן שהקמפיין פעיל, חשוב לוודא שהוא מביא את התוצאות הרצויות, ולעשות אופטימיזציה באופן קבוע. יש לבדוק את הקמפיין ברמה יומיומית. למשל, לוודא שהביטויים שנבחרו אכן נכונים וממירים. קמפיין מדוייק יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

    לקמפיין ממומן לוקח זמן להגיע לתוצאות. יכול להיות שבהתחלה התוצאות לא היו מספיק מדוייקות. במקרה כזה נשב יחד ונראה מה לא עובד ונשנה.

    בעבודה נכונה והמתאימה לאסטרטגיה שנבחרה, הקמפיין מצליח ורווחי מאוד עבורכם.

    לפרסום בגוגל אדס , השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם.

    שיווק בגוגל ברשת המדיה: (GDN – Google Display Network)

    רשת המדיה של Google  מאפשרת  להגיע ללקוחות באמצעות מגוון פורמטים של מודעות שמתפרסמות בתשלום ברחבי העולם הדיגיטלי. רשת זו מתפרסת על פני למעלה משני מיליון אתרים שמגיעים לאחוז מאוד גבוה מהגולשים באינטרנט.

    בעזרתה ניתן להגיע לאנשים במקומות שונים ברשת, בזמן שהם גולשים באתרים מועדפים עליהם , למשל כאשר הם בודקים את חשבון הגימייל שלהם קוראים כתבות שמעניינות אותם ועוד.

    הפרסום מתמקד במשתמשים הרלבנטיים  למילות המפתח המוזנות באתר. שיטה זו נחשבת כשיטה מובילה שמצליחה להביא הצלחה גדולה.

    עסקים רבים נעזרים בשיטת רימרקטינג, בה נצבעים גולשים שביקרו באתר מסוים ולא ביצעו שום פעולה, לאחר מכן מרשימה זו מורכב קהל ספציפי, ובהמשך מפרסמים לקהל זה מודעות שיכולות למשוך אותו חזרה לאתר.

    שלא כמו בתחומים אחרים, בתחום הרפואה לא ניתן לעשות רימרקטינג וזאת במטרה להגן על פרטיות המטופלים.

    לקבלת הצעת מחיר בנושא קידום אתרים לרופאים,
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

      תפריט