בלוג

קידום אורגני לרופאים

קידום אורגני לרופאים

נובמבר 2021

מה רופא צריך לעשות כדי להגיע לדף הראשון?

יש דרכים שונות לחפש רופא, אבל אחת הפופולריות ביותר כיום היא דרך מנועי חיפוש כמו גוגל.
על ידי הקלדת מילה או ביטוי, אפשר למצוא עשרות רופאים באזור גיאוגרפי קטן בתוך שניות. אבל עבור רוב המחפשים, התוצאות היחידות שזוכות לתשומת לב הן אלו שבראש הדף הראשון.

הדרך העיקרית שהאתר שלך יגיע לשם היא באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש, או במילים אחרות- קידום אורגני לרופאים.
אתרי רופאים לא מופיעים "במקרה" בראש תוצאות החיפוש. על ידי שיווק דיגיטלי לרופאים שכולל גם את קידום האתר, אפשר להגיע לשלושת המקומות הראשונים בדף הראשון בגוגל.

דירוגים גבוהים דורשים תוכנית מעקב ושיפור קבועה שיכולה להימשך שבועות ואפילו חודשים. עם זאת, ברגע שהאתר שלך ישיג אותם, הם יכולים להוביל לזרם חדש של הפניות ופגישות, לא רק בטווח הקצר אלא גם בטווח הארוך.

עכשיו יותר מתמיד, קידום אורגני לרופאים הוא בר ביצוע.

בין אם אמדובר במרפאה עצמאית קטנה  גדולה עם מספר רופאים. גם עם מרפאה חדשה, ניתן להגיע לדף הראשון בגוגל על ידי קידום אורגני.

עד לא מזמן היית צריך לעבוד מאוד קשה כדי לבלוט מול קליניקה מבוססת של רופא אחר.
כיום, עם הידע המתאים והפעילות הנכונה, תוכל להגיע לדף הראשון במגוון מונחים די מהר.

מה המשמעות מבחינתך להופיע בדף הראשון?

• דירוג גבוה עבור מילות חיפוש רלונטיות עבורך
• עליה במספר המטופלים
• כיוון לבעיות רפואיות מסויימות שבהן אתה מעוניין לטפל
• יותר התייעצויות
• הכנסה גבוהה יותר
• צמיחה של המרפאה

עכשיו זה בהשיג יד. כל מה שצריך זה "לקפוץ" למים ולפעול בנושא של אופטימיזציה במנועי חיפוש.
במילים אחרות: SEO לרופאים.

האם קידום אורגני לרופאים? עוזר? כן!

מטופלים פוטנציאליים יכולים למצוא אותך בקלות אם האתר שלך יופיע בין שלושת תוצאות החיפוש במובילות במנועי החיפוש של גוגל.
כמישהו מקליד מומחה לכף יד במרכז, תאר לך כמה אתרים של קולגות שמטפלים בכף יד יתחרו על שלושת המקומות הראשונים.
כיוון שלא כולם יכולים להופיע במקומות הראשונים, הכרחי שתשקיע בקידום כדי להיות אחד מהשלושה.

המיקום הזה יעלה את הסיכוי שהמטופל יפנה אליך ויקבע תור תור אצלך.
קידום אורגני לרופאים הוא מפתח למשיכת מטופלים חדשים ללא קשר לגודל ולמומחיות של פרקטיקה רפואית. על ידי יישום אסטרטגיית SEO חזקה, ניתן להשיג מוניטין מקוון ונראות מוגברת.

נראות מקוונת

כיום, מטופלים סומכים על Google, והופעת האתר ברשת החיפוש מספקת תמיכה חזקה למרפאה שלך.

מטופלים פוטנציאליים נוטים לסמוך יותר על מרפאה אם היא מופיעה גבוה בדירוג מנועי החיפוש.

איך מגיעים לתוצאות?

מתאימים את האתר לאלגוריתם של גוגל. ההמלצה שלי נכון לעכשיו היא להקים אתר רופא בפלטפורמה של וורדפרס.
צריך להבין מה המטופלים מחפשים. בגוגל רוצים לספק את התוצאה הטובה ביותר עבור החיפושים. המטרה היא להציג את התוכן הרלוונטי ביותר.
כל עוד גוגל יציגו את האתר שלך בדף הראשון, תקבל זרם של פניות.

קידום אורגני לרופאים- משתלם

קידום אתרים לרופאים הוא בין האסטרטגיות החסכוניות ביותר למיקוד קהל פוטנציאלי. לידים (פניות) המגיעים על ידי קידום אתרים הן בשלים באופן יחסי, מכיוון שמטופלים פוטנציאליים כבר מחפשים פתרון לבעיה שאתה יכול לפתור. הם יפנו אליך רק אם הם יחשבו שאתה יכול לעזור להם.

איך עובד קידום אתרים לרופאים?

מנועי החיפוש של גוגל סורקים כל הזמן את האינטרנט אחר תוכן חדש ומעודכן.
כשמישהו מחפש נושא רפואי, גוגל סורק אתרים ומדרג אותם בהתאם לקריטריונים מסויימים.
חלק מהחיפושים הם כלליים ומביאים תוצאות רבות. חיפושים ספציפיים יותר עשויים להניב הרבה פחות תוצאות אבל תוצאות מתאימות יותר למחפש.

התמונות, הכותרות, המילים והביטויים באתר ובתגיות, למשל, נותנים רמזים לגוגל גבי מהות התוכן והרלוונטיות לחיפוש.
לכל אתר יש גם "סמכות דומיין" מסוימת שמייצגת את מידת המוניטין שלו. אתרים בעלי סמכות גבוהה יותר מדורגים טוב יותר בתוצאות החיפוש.

קישורים מאתרים חיצוניים משפיעם על תוצאות החיפוש.
במידה והאתר שלך יופיע בדף השני או השלישי, עבור תוצאות חיפשו רלוונטיות, הוא לא יזכה להרבה מבקרים אם בכלל.
האתר צריך להופיע בעמוד הראשון ועדיף בשלושת המקומות הראשונים.
תוצאות מובילות לא רק שמביאות יותר קליקים, אלא הן קוצרות את כל היתרונות של אסטרטגיית קידום אורגני יעילה.

כיצד קידום אורגני לרופאים עוזר למרפאה כמו שלך?

לידים ממוקדים יותר
אם מישהו יחפש את המונח "רופא" יהיו מאות תוצאות. אם יוסיפו לחיפוש מומחיות, מספר התוצאות ירד באופן משמעותי.
הקידום האורגני מציג את האתר שלך בפני אנשים שחיפשו בדיוק את התחום בו אתה מומחה. כיוון שהלידים האלה מתאימים למרפאה שלך, יש סיכוי גדול יותר שהם יכנסו לאתר שלך לקבלת מידע נוסף ובסופו של דבר גם יהפכו למטופלים.

עלות נמוכה יותר
הפרסום בגוגל אדס יכול להיות יקר. תלוי כמובן בתחום בו אתה עוסק. יש לו טווח מוגבל. אנחנו מגבילים את המודעות למילות חיפוש מסויימות. אנחנו נמנעים מלכלול מילות חיפוש שמרמזות על כך שאנשים מחפשים מידע.
אנחנו גם מגבילים את המיקומים הגיאוגרפיים על מנת לא לבזבז את התקציב על אנשים שגרים רחוק מהקליניקה שלך ולכן הסיכוי שהם יבחרו בך נמוך.

לעומת זאת בקידום אורגני בעלות כמעט זהה, נוכל להוסיף תוכן על מילות חיפוש ללא הגבלה, באיזור גיאוגרפי נרחב.
עלות התועלת היא מאוד גבוהה וגם מאפשרת לך להתמודד מול מרפאות ותיקות עם תקציב פרסום גדול יותר.

סמכות גדולה יותר
דירוג האתר נקבע בין השאר, על ידי מספר האנשים המבקרים באתר וכיצד הם מגיבים.
על מה גוגל מסתכל? אם אנשים נשארים זמן רב באתר- זה טוב.
אם הם עוברים בין הדפים- זה טוב.
אם הם מגיבים או משאירים פרטים זה מצויין. זו המטרה של הקידום האורגני.
אלה חלק מהפרמטרים שמעלים את הדירוג של האתר.
אתר שמדורג גבוה על ידי מנועי החיפוש נתפס כאמין יותר מאתר שמדורג נמוך או שאינו מופיע כלל.
ככל שהאתר שלך יופיע מספר רב יותר של פעמים, הוא יקבל גם את אמון ציבור המחפשים. זה מהווה גורם מרכזי בבחירת רופא.

אם המחפשים עוזבים מהר את האתר שלך כדי לחפש תוצאה טובה יותר עבורם- זה לא טוב.
בפעם הבאה גוגל לא יציג את האתר שלך כיוון שהאלגוריתם מוצא את האתר כלא רלוונטי.
איך תדעו איך האתר שלכם מדורג? יש כלים, לרוב בתשלום לבדיקת איכות ודירוג האתר.

טיפים לקידום אורגני לרופאים ומרפאות

בצע אופטימיזציה לחיפוש מקומי
אנשים יעדיפו ללכת לרופא שנמצא בקרבת מקום, כך שמונחי החיפוש שלהם עשויים לכלול שכונה או עיר מסוימת.

כלול את המיקום המרפאה בכותרות של האתר . וודא שהכתובת של המרפאה נמצאת בכותרת התחתונה או העליונה של הדף.
כמו כן, וודא שהכתובת זהה בכל אתר שהמרפאה שלך מופיעה, כולל מדיה חברתית, מפות Google .

בניית קישורים באיכות גבוהה
אתר שמובילים אליו אתרים אחרים נתפס כאתר אמין. כתוצאה מכך מדורג גבוה יותר בגוגל.
הגדל את החשיפה שלך על ידי כתיבת בלוגים אורחים או השתתפות בדיונים מקוונים.

בחירת מילות מפתח רלוונטיות
על ידי בחירת מילות מפתח רלוונטיות יותר, אתה משפר את הסיכויים לקבל לידים מתאימים יותר. בחירת מילות מפתח רלוונטיות היא קשה יותר ממה שהיא נראית. תצטרך להבין את הדרך שבה המטופלים הפוטנציאליים שלך חושבים ואיך הם מחפשים. קידום אתרים לרופאים יתחיל בבחירת מילת המפתח הרלוונטית ביותר שבה מטופל פוטנציאלי עשוי להשתמש כדי למצוא רופא באזור שבו אתה נמצא.

מהירות טעינת האתר

מרכיב נוסף להפיכת אסטרטגיית קידום האתר שלך לאפקטיבית הוא הפחתת זמן הטעינה של האתר למספר שניות בלבד. טעינה מהירה של האתר מהווה מפתח להצלחת מאמצי קידום האורגני.
אחד הפרמטרים שמעכבים את זמן הטעינה הן תמונות באתר. שים לב שהתמונות לא גדולות מידי.

אתר רספונסיבי

יש לוודא שהאתר ידידותי ומוצג כמו שצריך גם בנידים. יותר מ- 80% מהגולשים כיום מחפשים מידע דרך הנידים. ניתן לבדוק אם האתר רספונסיבי בקישור הבא: לחץ על הקישור

פרסם רק תוכן מקורי שהוא אינפורמטיבי
אני שוב חוזרת על זה כיוון שזה אחד המפתחות החשובים ביותר לקידום האתר. מנועי החיפוש לוקחים בחשבון טריות ורלטוונטיות של חומר וכמובן את מספר הביקורים בדפים אלה וביקורים בין הדפים.
כתוב פוסט אחד לפחות פעם בחודש כדי להוסיף נפח ועניין באתר ולהבטיח שהאתר מעודכן.
מעל לכל, ודא שהתוכן שלך הוא ייחודי ובאמת מעניין למטופלים פוטנציאליים.

אתה יכול לפגוע בדירוג האתר שלך כמו גם במוניטין שלך אם תעתיק תוכן מאתרים אחרים. האסטרטגיה הטובה ביותר היא להיות שונה וליצור תוכן ייחודי.
לא פעם אני פוגשת רופא שכתב תוכן למרכז הרפואי בו הוא עובד ואותו מאמר בדיוק מופיע אצלו באתר. למרות שהוא כתב את המאמר, חובה לשנות את הנוסח מאתר לאתר.

לא מספיק לכתוב תוכן טוב אלא צריך לדעת איך להוסיף את התוכן באופן כזה שגם האלגוריתם של גוגל "יבין" במה מדובר ומה התוכן הדף.
כך יוכל גוגל "לשלוף" את האתר שלך מבין עשרות האתרים שבהם תוכן בנושא דומה ולהציג אותו בשלושת המקומות הראשונים.

אלה פחות או יותר הפעולות שכל אחד יכו לעשות באופן מיידי באתר שלו על מנת לקדם אותו באופן מסויים.

יש פעולות נוספות שקשורות לתפעול של האתר שתורמות מאוד לקידום שלו. מומלץ מאוד שמי שלא מכיר את הנושא לעומק לא יתעסק עם האתר מעבר להכנסת תכנים וקישורים פנימים.

לקבלת מידע נוסף התקשרו או השאירו פרטים.

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    תפריט