בלוג

איך להעלות חשיפה בפוסטים אורגניים

כולנו חשים לאחרונה שהפוסטים האורגנים שאנו מעלים, נחשפים לאחוז קטן מאוד של אנשים. אחוז החשיפה של הפוסטים הולך ויורד.

אז איך בכל זאת נצליח להעלות את אחוז החשיפה של הפוסטים האורגנים בדף העסקי שלנו?

ישנן מספר דרכים שבעזרתן ניתן להעלות את אחוז החשיפה לפוסטים ולהגדיל את מספר העוקבים של הדף.

הכירו  את האלגוריתם

אלגוריתמים של פלטפורמות חברתיות מבוססים על שלושה עקרונות בסיסיים:

·  עדכניות – לפני כמה זמן פרסמנו פוסט

· רלוונטיות- כמה הפוסט הזה רלוונטי לקהל שלנו

· מעורבות- איך הקהל שלנו מגיב לפוסט (לייקים, תגובות ושיתופים)  לכל מדיה חברתית יש אלגוריתם שמאופיין ושקשור להפצת תוכן. יחד עם זאת, שלושת הפרמטרים האלה נכונים לכל מדיה חברתית. לכן יש להתחשב בהם וליישם אותם ברשת החברתית בה אתם פעילים ומשווקים.  כאשר מבינים את העקרונות האלה, ניתן לשלב אותם בדרכים יצירתיות וכך ולהעלות את אחוז החשיפה. לפוסטים האורגנים.

   להעלות חומר ב- Live 

יצא לכם להעלות חומרים לפייסבוק או לאינסטגרם בלייב? וידאו בלייב במיוחד בפייסבוק גורף הרבה תגובות וכך מעלה בצורה ניכרת את אחוז החשיפה שמוביל למודעות גדולה יותר למותג.  אפשרו לעוקבים שלכם להכיר את הצוות שלכם במרפאה, המחלקה, עדכנו על אירועים שהיו, ספרו על טיפולים מיוחדים, או הצלחות עם חולים, הצתלמו עם חולים מרוצים.יתרון נוסף בהכנת וידאו בלייב הוא שניתן להשתמש בו פעם נוספת מאוחר יותר וזאת על מנת לייצר עוד תכנים.

יצירת תוכן יחודי לכל פלטפורמה

 יצירת תוכן ייחודי עבור כל פלטפורמה חברתית בה אתם פעילים היא עוד אסטרטגיה להילחם בירידה של  של החשיפה האורגנית.

ככל שתעלו תכנים ביותר מדיות, סירטונים  תמונות ותוכן, כך תיווצר יותר מעורבות.

פעילות זאת תאפשר לעוקבים שלכם לעקוב אחריכם בכל פלטפורמה ותגדיל את סך החשיפות.

 

שימו תקציב מאחורי התכנים

זהו הטיפ הכי חשוב!!!

אין מה לעשות, מומלץ מידי פעם לממן פוסטים. זו דרך מהירה להגיע לקהל יעד איכותי, להגדיל חשיפות ולהגדיל את מספר העוקבים בדף.

פרסום קהל יעד מתאים יחסוך לכם הרבה כסף ויביא לכם עוקבים רלוונטים ופוטנציאלים כלקוחות.

אל תתפתו להצעות של פייסבוק לעשות boost לפוסטים. זה אמנם מעלה חשיפות אבל לא לקהל רלוונטי לכם.

תעלו תוכן איכותי

 כתבו תכנים איכותיים,  טיפים, פתרונות, תכנים שמביאים ערך למטופלים. הציפו בעיות רפואיות נפוצות ועוררו דיון בנושא, שאלו שאלות כדי לעורר את העוקבים לענות ולחלוק את המידע כדי להעלות את החשיפה לפוסטים. עוד על כתיבת תוכן ניתן לקרוא בבלוג קודם שלי.

עקביות

אחת הדרכים הבטוחות להילחם בירידה של הנראות האורגנית הוא להעלות תכנים באופן קבוע. תהיו עקביים ברצף הפוסטים, במסרים ובמראה של הדף שלכם.

ניתוח של הנתונים

אתם שואלים איך ניתוח נתונים עוזר להגדיל חשיפות?

על ידי הנתונים שמתקבלים עבור כל פוסט, נסו להבין מה נתפס טוב ומעורר הרבה תגובות ואז נסו לייצר פוסטים דומים בסגנונם. נסו להנבין מה משך א תשומת לב בגולשים, האם זו תמונה יפה, או סגנון ניסוח מסויים?

תמונות

 השתמשו בתמונות אותנטיות שלכם. אם אין לכם כאלה, ריכשו תמונות ממאגרי תמונות. אל תשתמשו בתמונות גנריות שיכולות להופיע גם אצל אחרים.

 

לסיכום

מוקדם להספיד את הקידום האורגני למרות שבהחלט רואים מגמה הולכת ויורדת בכמות החשיפות.

אי אפשר להאשים רק את האלגוריתם, הדרך הטובה ביתר להתמודד היא לבנות המשכיות, להעלות תכנים מענינים ומיוחדים ולהגיע בעזרת קידום ממומן לקהל שמתאים לכם.

 

תחזוק דף פייסבוק עסקי דורש הרבה עבודה. אם אין לכם את הזמן לזה, רצוי להעזר במישהו חיצוני.

השאירו פרטים לקבלת הצעה לקידום אינטרנטי.

    תפריט