בלוג

בלוג לקידום אתרים של רופאים

בלוג לשיפור אתרים של רופאים

במאמר זה אדבר על החשיבות של הבלוג לקידום אתרים לרופאים. תוכן הוא אחד הפרמטרים שעל פיו נמדד אתר טוב. אתר שיש בו תוכן בעל ערך ומעמיק, יקודם ויוצג על ידי גוגל.

בתכנון של  אתר חדש, חשוב שאחד מהעמודים יוקדש לבלוג, או למאמרים.  איכות כל אתר, ועל אחת כמה וכמה אתר רפואי, נמדדת לפי התוכן שיש בו.

הציפיה היא שיהיו הרבה מאמרים, מעודכנים וארוכים. מאמרים שיתנו ערך. כדי שהאתר יתחיל לטפס ולהגיע לעמוד הראשון, אתם צריכים להכניס מאמר חדש לפחות פעם בחודש.

במאמר אציג מספר פרמטרים לשיפור כתיבת הבלוג,  התאמתו לקידום אורגני, ואיך ניתן לקדם את האתר.

היתרונות של כתיבת בלוגים עבור רופאים לקידום האתרים

כתיבת בלוגים על בסיס קבוע היא דרך קלה יחסית לקדם אתרים של רופאים.  להניע תנועה לאתר ולמשוך אליכם מטופלים נוספים. זאת בשל העובדה שאתר של רופא נחשב אתר סמכותי. לרופאים בדרך כלל קל לכתוב תכנים. החומר הרפואי מתאר את הפעילות הקבועה שלכם. רופאים בד"כ מעודכנים ולכן יכולים להנגיש את החומר גם עבור מטופלים.

גוגל מקדם מאוד אתרים שיש בהם כתיבה בעלת ערך. באתרים של רופאים יש ערך רב עבור המטופלים. הציפיה היא לכתוב מאמרים באורך של לפחות 1000 מילים. בתחום הרפואה, ככל שהמאמרים ארוכים יותר, זה תורם יותר לקידום האתרים של הרופאים.

שיפור אופטימיזציה למנועי חיפוש- מילות מפתח

מנועי חיפוש "אוהבים" לספק תוכן חדש ובעל ערך לגולשים. כתיבת בלוג בתחום הרפואי היא אחת הדרכים הטובות ביותר לספק תוכן. על ידי כך שאתם מעלים לאתר בלוגים בעקביות, אתם מספקים לקהל הגולשים שלכם תכנים חדשים. לגוגל אתם מספקים סיבה לאנדקס את האתר ובכך לשפר את הקידום שלו.

במהלך כתיבת בלוג שלבו את מילות החיפוש שיעזרו למצוא אתכם ברשת. הכוונה היא למילות החיפוש שקשורות לתחום בו אתם עוסקים ושהמטופלים שמחפשים פיתרון רפואי, ישתמשו כדי למצוא רופא מתאים שיפתור להם את הבעיה.

מילות מפתח הן חשובות מאוד לקידום האתר שלכם. על פי מילות המפתח גוגל יציג את האתר שלכם הדף הראשון ורצוי בין שלושת התוצאות הראשונות.

במילים אחרות, כתיבת בלוג תוך כדי התחשבות והבנה מה תורם לקידום האתר היא אחת הדרכים  המוצלחות לקידום אתרים של רופאים.

כתיבת תוכן לקידום אתרים של רופאים

כתיבת תוכן רפואי לאתר היא אחת הדרכים לקידום אתרים לרופאים

 הוסיפו תגיות

אחד הבונוסים בכתיבת בלוגים היא האפשרות להוסיף תגיות בתחילת הבלוג. תגיות אלה הן מילות המפתח שעל פיהן ימצאו אתכם הגולשים. הוספת התגיות משפרת לעין ערוך את הסיכוי למצוא אתכם בגוגל.

קישורים יוצאים חשובים לקידום אתרים של רופאים

בכתיבת המאמרים, שלבו מידי פעם קישורים חיצוניים. למה הכוונה? כשאתם כותבים מאמר על קלסיפיקציה של מחלה, אתם מסתמכים על מאמר שפורסם בעיתון רפואי מסויים.  קשרו את המאמר שלכם לעיתון המקורי. יכול להיות שלחלק מהקוראים כן ילחצו על הקישור. גם אם לא. מבחינת גוגל מאוד רצוי להוסיף קישורים יוצרים.

קישורים פנימיים גם חשובים לקידום אתרים של רופאים

ככל שיהיו לכם יותר תכנים בבלוג, כך תוכלו להפנות את הקוראים תוך כדי קריאה על נושא מסויים, לנושא אחר. קישורים פנימיים  תורמים לקידום אורגני של האתר. בדרך כלל תרצו לקדם מספר מושגים רפואיים. כדי שזה יקרה יש לכתוב מספר מאמרים ולהפנות אותם למאמר הדגל  שישמש עוגן. האלגוריתם של גוגל יבין שזה מאמר חשוב לכם ובסופו של דבר יציג את העמוד הזה במקום בולט.

קישורים נכנסים גם חשובים לקידום אתרים של רופאים

מה זה קישורים נכנסים? אם כתבתם ערך לאחת מקופות החולים,  דאגו שיזכירו את השם שלכם ליד הערך עם קישור לאתר שלכם. גוגל מאוד "מעריך" קישור נכנס לאתר שמגיע ממקור סמכותי.

מקורות סמכותיים יכולים להיות למשל האתר של משרד הבריאות, אתרים של קופות חולים ויקיפדיה ועוד.

פיתוח מערכות יחסים עם מטופלים פוטנציאליים וקיימים

כתיבת בלוג מאפשרת חיבור למבקרים באתר. הקשר נוצר על ידי כך שהגולשים משאירים פרטים, נותנים משוב או שואלים שאלות באתר. על ידי סקירה ותגובה לתגובות הגולשים, ניתן ליצר קשר עם הקהל , לבנות אמון, לקבל תובנות לגבי מה הגולשים מחפשים ואף להפוך אותם ללקוחות.

ביסוס מעמד של מוביל דיעה

לא משנה מה גודל המרפאה או כמה מטופלים יש לכם. בעזרת הבלוג ניתן לבנות אמון ולהפוך להיות מובילים בתחום.

תחום הרפואה הוא אחד התחומים שניתן לכתוב ללא הגבלה. כיתבו פוסטים בתחום ההתמחות שלכם ושנוגעים לבעיות הרפואיות בהם נתקלים הגולשים. הוסיפו טיפים שיעזרו להם להקל על הבעיות. כתבו טיפים שקשורים לרפואה מונעת.

אם ניתן, שלבו את השירותים הרפואיים שלכם כחלק מהפיתרון בצורה עדינה ומועילה, שתיתן ערך לגולשים. ככל שיהיה יותר מידע באתר, כך יגדל אמון הגולשים והם יבחרו בכם על פני המתחרים.

שיווק המרפאה

עבור הרבה עסקים קטנים, ניראות מקוונת היא אחת הדרכים הטובות  ביותר להגדיל את מספר הלקוחות, וכתוצאה מכך להגדיל את ההכנסות. לא ניתן להשיג זאת על ידי אתר סטטי. צריך לייצר  תנועה באתר כדי לעלות בדף הראשון בגוגל.

בסופו של דבר, כתיבת הבלוגים בשילוב כתיבת פוסטים בדף העסקי בפייסבוק והפנייה אל הבלוגים באתר, יגרמו לכך שהאתר שלכם  יופיע במקומות הראשונים בגוגל מבלי להשקיע בקמפיינים ממומנים.

לסיכום

העלתי כאן כמה טיעונים בעד כתיבת הבלוגים. אני מקווה שהצלחתי לשכנע אתכם בחשיבות ובתועלות של כתיבת בלוג. כמובן שיש גם טיעונים נגד כתיבת בלוג. בד"כ הם קשורים קשורים לזמינות.

אם אין לכם זמן לכתוב את הבלוגים בעצמכם, אפשר להעזר בכותבי תוכן ומנהלי מדיה.

לקבלת הצעה לכתיבת בלוגים, השאירו פרטים

    , ,
    תנו כבוד לתמונת השער בדף העסקי
    Google My Business

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    Fill out this field
    Fill out this field
    יש להזין אימייל תקין.

    תפריט