בלוג

התוכן הוא מלך

מנועי החיפוש אוהבים תוכן

אחד היתרונות של פרסום תוכן איכותי הוא הופעת האתר שלך במקומות גבוהים במנועי החיפוש. מנועי החיפוש אוהבים תוכן, במיוחד אם התוכן חיובי, בעל ערך ומתעדכן לעיתים.

כדי לגרום לאנשים להיכנס לאתר שלנו, עלינו לייצר ולספק תוכן מזמין בתדירות גבוהה וקבועה.

תוכן מעניין ומוסיף ערך, יכול לסייע מאוד להתברג בתוצאות הקידום האורגני (הקידום שאינו ממומן), כלומר בתוצאות הטבעיות של גוגל.

ישנם כללים לכתיבה באינטרנט שהם שונים מהכללים בכתיבה רגילה.

למשל: רצוי שהטקסט שמועלה יכלול לפחות 300 מילים. מנועי החיפוש של גוגל מעדיפים טקסטים עשירים על פני טקסטים דלילים.

המשפטים צריכים להיות קצרים קריאים ומובנים. הכלל אומר יותר שלא יותר מ-25%  מהמשפטים יכללו מעל 20 מילים. אחרת הטקסט נחשב מסורבל ופחות אנשים יקראו אותו. במילים אחרות, יהיה פחות עניין באתר.

חשיבות הבלוג

האתר שלנו יכול לייצר מספר מאוד מוגבל של דפים אשר מתארים את השירות אותו אנחנו מספקים. בעזרת בלוג, נוכל להוסיף הרבה תכנים לאתר. לדוגמא, נוכל להעלות מידי פעם תוכן חדש ורענן וכך לעדכן את האתר עם תכנים חדשים. מנועי החיפוש אוהבים תכנים חדשים.  כתיבה בבלוג זו דרך מצויינת,  גם לעניין את הגולשים להיכנס לאתר וגם לגרום לאתר שלנו לעלות בדירוג של גוגל.

יתרון נוסף של הבלוג הוא שבסוף כל תוכן שנעלה, נוסיף גישה להשארת פרטים. כך שבנוסף לדפי הנחיתה שקיימים באתר, הבלוגים הרבים יהוו גם הם צינור מצויין ליצור אתנו קשר.

אנחנו מעוניינים ליצור יחסים קרובים עם הלקוחות שלנו. ככל שתעלה יותר תכנים מגוונים בבלוג, הלקוחות יראו בך מומחה, יאמינו בך וגם יגיעו לקליניקה שלך.

וידאו ותוכן ויזואלי

תוכן אפקטיבי לא חייב תמיד להופיע בצורת טקסט. סרטוני וידאו ברשת משנים את האופן בו עובר המסר ומחזקים את הקשר שלנו עם הלקוח. סירטונים מותאמים אישית מספקים דרך נהדרת ליצור מעורבות עם קהלים ולהעביר מסרים חשובים בפורמט הדורש פחות מאמץ לעומת קריאת כמות גדולה של טקסט.

איורים, אינפוגרפיות, דיאגרמות או נתונים אינטראקטיבים, זו גם דרך מצויינת להעברת מסרים ודרך קלה להסביר מצבים הקשים להבנה בקריאה.

שזירת תמונות בתוכן

שזירת תמונות בתוכן כתוב היא דרך נוספת להעברת מסר , לסקרן גולשים ולגרום להם להתעניין בתוכן שהועלה.

המנעו מלהשתמש בתמונות שלקוחות ממאגרי תמונות מהסיבה הפשוטה, שעוד אלפי אנשים משתמשי בתמונות אלה.

אתם עלולים למצוא את התמונה שנבחרה בכתבה אחרת שתתפרסם באינטרנט או באתר אחר. רצוי ליצור מאגר תמונות, שמתאר את סביבת העבודה שלנו, את המוצר, הפעולה או השירות אותו אנחנו מוכרים. אין דבר מהיימן יותר ומקצועי יותר מאשר תמונות מקצועיות ומקוריות. שימוש בתמונות מקוריות מציב את האתר שלך מעל אתרים אחרים ומחבר יותר לאתר.

צילום של תמונות אישיות מספק הזדמנות טובה יותר לשלב את המסר השיווקי ואת המותג שלך לתוך התמונות.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר לכתיבת תוכן מקצועי איכותי

תפריט