בלוג

דף פייסבוק עסקי לרופאים

רופאים שמנהלים מרפאה פרטית או עצמאית ומשתמשים באתרי הרשתות החברתיות, מסוגלים למעשה לקדם את הקליניקה שלהם בדרכים רבות עוצמה. אחת הדרכים הטובות לקידום היא ניהול דף עסקי בפייסבוק.

פייסבוק התחילה כרשת חברתית שנועדה לחבר בין סטודנטים וצעירים, וכיום הפכה להיות מרכיב עיקרי לקידום עבור עסקים.

לפניכם שש סיבות  וטיפ אחד שתומכים בניהול ותיחזוק דף פייסבוק עסקי לרופאים.

לימדו עוד פרטים על קהל היעד שלכם

דף פייסבוק עסקי מספק לכם תקשורת ישירה עם הלקוחות. אפשר להסתכל על זה כמו על פעילות של קבוצת מיקוד מתמשכת.

העוקבים שלכם שם כי הם מודעים לתחום בו אתם עוסקים ומעוניינים לקבל מכם עוד מידע.

בו זמנית, גם אתם יכולים לקבל מידע שימושי  מקריאת התגובות שלהם לדברים שכתבתם.

בלחיצה על Facebook Insights ניתן לקבל מידע שימושי על העוקבים ועל האינטראקציות שלהם בדף שלכם. כמיקרו-קוסמוס של שוק היעד שלכם, אוהדי הפייסבוק יכולים לספר לכם הרבה על מה שהם רוצים לקבל מכם, לתת הערות ומשוב.

הפכו את העסק ל”אנושי

קשרים חברתיים ותקשורת אמיתית הם חלק בלתי נפרד של המדיה החברתית. בעזרת פייסבוק, אתם יכולים לחבר פנים ואישיות למרפאה שלכם.

הגולשים נחשפים לא רק לתחום בו הם מעוניינים לקבל מידע, אלא גם אל  הרופא שמספק את הידע. פעילות זאת מחזקת את ההזדהות והחיבור אליכם וגם כמובן מעודדת להמליץ עליכם לאחרים.

בעזרת דף הפייסבוק, ניתנת האפשרות להציג את הצד האנושי של המרפאה. באמצעות שיחות אחד על אחד ויצירת אינטראקציות שהן לא בהכרח עסקיות, ניתן לחזק את הנאמנות של הלקוח.

 בנו קהילה

דף פייסבוק עסקי הוא מקום מצויין לאיסוף לקוחות קבלת משוב ועוד.

פתיחת דף עסקי מאפשרת לך אינטראקציה ישירה ודיאלוג עם הקהל שלך.

ניתן לבנות קהילה בדף הפייסבוק במספר דרכים:

  • פרסום פוסטים וקישורים רלוונטים ומעניינים
  • לארגן תחרויות וקידומי מכירות- לא ניתן לעשות זאת בתחום הרפואה
  • לספק מקום להשארת משוב והמלצות

אם דף הפייסבוק העסקי שיצרתם מצליח לכנס יחד אנשים, ניתן לפתח את נאמנות העוקבים ולהמשיך להגדיל את מספרם ובסופו של דבר גם לפתח קבוצה איכותית שבה מתקיימים דיונים רלוונטים.

האלגוריתם של פייסבוק נותן עדיפות לדפים עסקיים בהם יש תנועה, דיונים ופעילות ערה.

פייסבוק עושה אופטימיזציה

דף עסקי בפייסבוק יכול להיות דרך יעילה להכנסת אנשים ישירות לאתר שאתם מנהלים.

הפוסטים שעולים, קישורים ושאר הפעילויות שנעשות בדף העסקי, משפרות את קידום האתר שלכם כמובן אם האתר מאונדקס על ידי מנועי החיפוש של גוגל.

עם המהירות של התפתחות המדיה החברתית, המשקל הניתן למידע שמשותף דרך ערוצים חברתיים הוא רב.  דף פייסבוק עסקי שעשיר במידע רלוונטי ופעיל מבחינה חברתית, עוזר  להעלות את הדירוג של האתר שלכם במנועי החיפוש של גוגל.

המתחרים שלכם כבר שם

אל תנהלו דף פייסבוק עסקי רק רק בגלל שהמתחרים שלכם עושים זאת. יחד עם זאת, אם לא תנהלו  דף עסקי או לא תהיו נוכחים ברשת במדיה חברתית, אתם עלולים לפספס הזדמנות למציאת לקוחות חדשים.

אם המתחרים שלכם כן מנהלים דף עסקי בצורה טובה, אתם עלולים להישאר מאחור.

תעלו פוסטים בתדירות גבוהה

רוב האנשים שיש להם פייסבוק, מבקרים באתר מדי יום מספר פעמים. הם בודקים עדכוני סטטוס רגילים, קישורים, סרטונים, מידע שאנשים שתפו ועוד.

כל זה מעניק לכם הזדמנות להתחבר ללקוחות שלכם בתדירות גבוהה.

פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות מקלות על לקוחות פוטנציאליים למצוא אתכם.

לקוחות שרואים  הרבה מסרים רלוונטים, נוטים לזכור את המותג שלכם וגם לשתף אותו עם אחרים וכך להגדיל את החשיפה שלכם ברשת.

תזמנו פוסטים

חשוב לשמור על הרצף בפרסום הפוסטים. לכן אם אתם יוצאים לחופשה או שלא מתאים לכם להשקיע זמן בפייסבוק מספר פעמים בשבוע, צרו מספר פוסטים ותזמנו אותם.

איך מתזמנים פוסטים?

  • צרו פוסט במקום המיועד לכך בדף הפייסבוק
  • בחרו את התמונה אותה תרצו לצרף לפוסט
  • לפני שאתם מפרסמים לחצו על החץ הקטן שמופיע ליד המילה -פרסם
  • כעת יפתח לכם לוח שנה ושעות. תוכלו לבחור את הזמן המתאים לכם לפרסום הפוסט
  • לאחר שקבעתם את המועד, לחצו שוב על הכפתור- פרסם. הפוסט יעלה בתזמון שבחרתם

טיפ- מומלץ להכין מספר פוסטים למשך תקופה, למשל לחודש הקרוב, ולתזמן אותם. כך יהיה לכם ראש שקט והפוסטים ימשיכו להתפרסם ברצף.

ועוד טיפ- נהלו את הדף העסקי דרך האפליקציה בנייד. פוסטים שמועלים דרך הנייד מקבלים חשיפה טובה יותר.

סיכום

דף פייסבוק עסקי, ממותג ופעיל, זה עוד נכס דיגיטלי.  דרך רבת עוצמה להרחבת טווח ההגעה שלכם ללקוחות פוטנציאלים, להעלאת מודעות אליכם ולמרפאה, לחשוף את האתר שלכם ולהגדיל את מספר הלקוחות.

אם אין לכם זמן פנוי לנהל את דף הפייסבוק, מומלץ להעזר באנשי מקצוע שיעשו זאת עבורכם.

אם אהבתם את הפוסט, גללו למטה ושתפו עם אחרים 🙂

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר לפתיחה וניהול של דף פייסבוק עסקי

שם מלא
אימייל
טלפון
הודעה
תפריט