בלוג

בניית אתרים לרופאים

בניית אתרים לרופאים

במאמר הזה אני אתייחס לסוגיה, למה כדאי לרופאים לבנות אתרים שלהם ולא להסתפק בדפים בפורטלים של אחרים.

מהו אתר אינטרנט ? אתר אינטרנט לרופא הוא נכס דיגיטלי שלך. הוא חלק מהנכסים הדיגיטלים שאתה צריך כדי להופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

אתר של רופא הוא נכס דיגיטלי

בניית אתר אינטרנט לרופא מהווה נכס דיגיטלי חשוב ביותר.

סקר שנעשה בארץ בשנת 2017 מצא ש-91% מהישראלים מחפשים מידע רפואי באינטרנט. בסקר אמנם לא מוזכר, אבל כולנו יכולים לתאר לעצמנו שאחרי מציאת המידע הרלוונטי, הדבר הבא יהיה לחפש רופא מתאים.  האם הם ימצאו אותך?

מצד אחד הרבה מאוד גולשים מחפשים שירותי רפואה באינטרט ומצד שני, ניתן לראות הרבה גופים רפואיים כגון: רופאים, מרפאות, קופות חולים, בתי חולים ומכונים רפואיים משווקים את עצמם בעזרת אתרים באינטרנט.

אתחיל ואומר שבניית אתר אינטרנט לרופאים מהווה נכס דיגיטלי חשוב ביותר וגם מהווה אתגר מיוחד.

למה חשוב לרופא לבנות אתר?

לאחרונה נתקלתי בתופעה מאוד מעציבה. לקוחה עברה אלי מחברת קידום אחרת. החברה הקודמת קימה לה דף בפורטל רפואי. כל הקישורים בדף הפייסבוק שלה הובילו לדף שפתחו לה בפורטל. בשלב מסויים היא החליטה שהיא רוצה לשנות ספק ולעבוד עם מישהו אחר ועברה אלי. לגיטימי, לא?

ברגע שהיא עזבה את החברה שעשתה לה קידום, הם מחקו את הדף שלה מהפורטל.

מהר מאוד גילינו שכל הקישורים שהיו לה בדף העסקי, הובילו לשום מקום. ביום אחד, כל המידע שהיה עליה, כתבות, סרטונים, שאלות של גולשים, הכל נעלם.

 הסיבות שרופא צריך אתר אינטרנט 

המטופלים שלך גולשים באופן קבוע ומחפשים מידע רפואי. לכן אתה צריך פלטפורמה בה ניתן לקרוא עליך ועל השירותים שאתה מספק. מקום בו לשאול שאלות, לקבל מידע וליצור אתך קשר.

דוגמא לנכסים דיגטלים: אתר אינטרנט, דף פייסבוק אישי, דף פייסבוק עסקי, אינסטגרם, טוויטר, בלוג, ניוזלטר, ועוד.

ככל שיהיו לך יותר נכסים דיגיטלים, הנוכחות שלך ברשת תהיה יותר גדולה. אתר אינטרנט מעלה את הסיכוי של מטופלים רלוונטים למצוא אותך.  יהיה לך סיכוי להגיע ליותר קהלים רלוונטים.

הקפד לוודא שהנכסים המשמעותיים יהיו בבעלותך ובשליטתך!!!

אתר באינטרנט לרופא

האינטרנט הוא כלי המשמש רבים ברחבי העולם. מאפשר לכל אחד לגשת למשאבים רבים וללמוד בקלות על עסקים אחרים. חברות רבות צומחות בקצב מהיר בזכות אתרי האינטרנט שלהן.

אתר אינטרנט טוב יכול להגיע לקהל רב ויכול להצמיח את המרפאה או הקליניקה שלך.

לאתר של רופא יש מספר יתרונות בולטים:

  • זמינות 24 שעות ביממה. מטופלים פוטנציאלים יכולים ללמוד עליך בכל עת, מכל מקום שיש בו חיבור לאינטרנט.
  • גולשים יכולים להעביר את הקישור של האתר שלך  מאחד לשני וכך להגדיל את התפוצה.
  • יצירת קשר- מבקרים יכולים להביע עניין ולשאול שאלות. זהו כלי רב עוצמה לתקשורת עסקית עם מטופלים פוטנציאלים.
  • ניתן להכניס תוכן ללא הגבלה.
  • לא משנה באיזו פלטפורמה תבנה את האתר, ניתן לתפעל את האתר לבד.
  • ניתוח התכנים- ניתן לנתח איזה מידע היה רלוונטי לגולשים ולשנות אותו בהתאם.
  • קידום אתר האינטרנט בגוגל– פרסום בגוגל עולה כסף אבל אם מפרסמים באופן מקצועי, התועלת היא מאוד גדולה.
  • יש אתרים של רופאים בהם אפשר לקבוע תורים.

והיתרון הגדול ביותר-זהו נכס שלכם!!!

לאתר של רופא יש גם חסרונות:

  • בניית אתר איכותי יכולה לעלות לא מעט כסף. בנוסף יש עלות של איחסון האתר.
  • לפעמים בנוסף לאתר, צריך להוסיף דף נחיתה בנפרד, בעלות נוספת.
  • אתר צריך תחזוקה שוטפת, אחרת הוא לא יופיע במקום ראלי ברשת החיפוש של גוגל.
  • כל כמה שנים רצוי לחדש את האתר.
  • כדי שהאתר יעלה במקומות טובים בגוגל צריך לכתוב תוכן מקצועי באופן קבוע ולעשות לו קידום אורגני "טבעי".

אני חושבת שהיתרונות גדולים מהחסרונות. אני מאוד ממליצה להחזיק אתר בנוסף לדפים ברשתות חברתיות.

איך לבחור ספק לבניית אתרים לרופאים?

בתחום הרפואה יש הרבה התמחיות. רופאים רבים מתמקדים בתחום מסויים, שהם בחרו, ובו הם מתמקצעים. אם זה אורתופד שמומחה בכף יד, או אורתופד אחר שמומחה בכתף. יש יתרון גדול להתמחות בתחום מסויים ולהיות הכי מעודכן, הכי מקצועי בעיקר בתחום זה.

אני מוצאת הקבלה מסויימת ויתרון גדול בבחירת חברה לבניית אתרים, עם ניסיון רב בבנית אתרים לרופאים וגופים רפואיים. לי באופן אישי נוח לעבוד עם חברה כזו כשאני מתכננת אתר חדש לרופא.

באותה נשימה גם קידום אתרים  עם דגש בתחום הרפואה מצריך תובנות אחרות ושונות מאלה שקשורות לקידום אתרים שאינן בתחום זה.

לכן בבואכם לבחור בחברה לבניית אתרים וגם מקדם אתרים, תבחנו מספר חברות וספקים, וגם כאלה שעוסקים בעיקר בתחום הרפואי.

 

 

ועוד משהו, תעשו לעצמכם טובה ותבנו אתר ב- WordPress,  זו הפלטפורמה המועדפת כיום!!!  אני פשוט רוצה שתהיה לכם תמורה על ההשקעה ?.

 דף פייסבוק עסקי לרופאים

לדף העסקי ניתן  להגיע מכל  מקום בעולם בו יש חיבור לאינטרנט. הדף זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ניתן לצפות בהודעות ושאלות שנכנסות בכל עת.

יתרונות נוספים לנוכחות ברשת חברתית:

  • כל אחד יכול לפתוח דף פייסבוק עסקי, לפרסם בו פוסטים ולנהל אותו ללא עלות.
  • דף פייסבוק עסקי מספק לך תקשורת ישירה עם המטופלים. מיד לאחר פרסום פוסט, תראה לייקים ותגובות. אפשר לחלוק את הדף עם חברים נוספים ולהגדיל את התפוצה.
  • החלק של אודות בדף העסקי מאונדקס על ידי גוגל ועולה בחיפוש כמו אתר לכל דבר. לכן כל עוד פייסבוק מאפשרים, חשוב למלא את החלק של האודות.
  •  מספר פוסטים לא מוגבלים.
  • רצוי להזמין  מה שיותר חברים לדף.
  • בסיום כל פוסט אפשר להפנות גולשים מהדף לאתר ולחשוף אותם לתכנים ארוכים ועמוקים יותר.
  • אפשר לעשות קידום ממומן ולהגיע לקהלים רלוונטים. בקידום ממומן מקצועי, ניתן לקבל הרבה לידים ולהגדיל את מספר המטופלים.
  • כיום פייסבוק מאפשרים להוסיף # האשתג לפוסטים, מה שמגדיל את התפוצה.

כמו לאתר, גם לדף  העסקי יש חסרונות.

  • התכנים והתמונות בפוסטים מוגבלים ומותנים באישור של פייסבוק.
  • מומלץ להעלות פוסטים באופן קבוע,- מעלה את אחוז החשיפה.
  • החשיפה נמוכה ללא קידום ממומן.
  • פייסבוק עלולה לחסום לכם את הדף אם לא תעמדו בכללים.

למרות כל היתרונות שמניתי, חשוב לזכור שהדף העסקי אינו נכס בבעלותך. הוא בבעלות פייסבוק. לכן דף פייסבוק אינו מהווה תחליף לאתר שלך , זה רק תוספת.

איפה כדאי לרופאים לפרסם את האתר?

פרסם בכל מקום שתחפוץ.

יחד עם זאת, כל מאמצי השיווק צריכים להוביל למיקום מרכזי אחד- האתר שלך.

ככל שהיו יותר כניסות לאתר, כך הוא יעלה גבוה יותר ברשת החיפוש.

כפי שציינתי בתחילת המאמר, לא מומלץ שהאתר שלך ישב בתוך פורטל. הפורטל אינו נחשב כנכס שלך.

לסיכום

חשוב שתפגין נוכחות בכל מקום אפשרי. באתר, בדף פייסבוק עסקי, בבלוג שבאתר. האסטרטגיה היא להתפרש במרחב עם כמה שיותר נכסים דיגיטלים שיאפשרו ליותר מטופלים למצוא אותך. אם עדין אין לכך אתר, כדאי שתמהר לבנות אחד כדי שתוכל לבלוט מעל כל המרפאות שסביבך.

אהבת את הכתבה? למטה תוכל לשתף עם אחרים. ?

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר לבנית אתר מאוד איכותי.

    , , ,
    טיפים לכתיבת תוכן
    טיפים לשיפור קידום אתרים לרופאים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    Fill out this field
    Fill out this field
    יש להזין אימייל תקין.

    תפריט