בלוג

בניית אתרים לרופאים

אתר אינטרנט הוא חלק מהנכסים הדיגיטלים שאתם צריכים כדי להופיע בתוצאות החיפוש.

יש לכם נכסים? דיגיטלים.

אתר אינטרנט מהווה נכס דיגיטלי חשוב ביותר.

מאמר שפורסם ב- Pew Research Center  בשנת 2012, מציין ש-  72%  מהבוגרים בארצות הברית, חיפשו שירותי רפואה באינטרנט. בישראל אין נתונים מספריים מדוייקים על אחוז המחפשים מידע רפואי ורופאים באינטרנט, אך ללא ספק גם פה חלה מהפיכה בתחום.

מצד אחד הרבה מאוד גולשים מחפשים שירותי רפואה באינטרט ומצד שני, ניתן לראות הרבה גופים רפואיים כגון: רופאים, מרפאות, קופות חולים, בתי חולים ומכונים רפואיים משווקים את עצמם באינטרנט.

אתחיל ואומר שאתר אינטרנט מהווה נכס דיגיטלי חשוב ביותר. בניית אתרים לרופאים לא מהווה אתגר מיוחד.

לאחרונה נתקלתי בתופעה מאוד מעציבה. לקוחה עברה אלי מחברת קידום אחרת. החברה הקודמת הייתה פורטל רפואי. כל הקישורים בדף הפייסבוק שלה הובילו לדף שפתחו לה בפורטל. היא החליטה שהיא רוצה לשנות ולעבוד עם מישהו אחר ועברה אלי. לגיטימי, לא?

מהר מאוד גילינו שכל הקישורים שהיו לה בדף העסקי, הובילו לשום מקום. ביום אחד, כל המידע שהיה עליה, כתבות, סרטונים, שאלות של גולשים,הכל נעלם.

 מהו נכס דיגיטלי?

כל פלטפורמה ברשת האינטרנט שבה נמצא קהל רלוונטי. פלטפורמה בה ניתן לקרוא עליכם ועל השירותים שאתם מספקים. פלטפורמה לשאול שאלות, לקבל מידע וליצור אתכם קשר.

דוגמא לנכסים דייגטלים: אתר אינטרנט, דף פייסבוק אישי, דף פייסבוק עסקי, אינסטגרם, טוויטר, בלוג, ניוזלטר, ועוד.

ככל שיהיו לכם יותר נכסים דיגיטלים, כך הנוכחות שלכם ברשת תהיה יותר גדולה. כך גם הסיכוי של מטופלים רלוונטים למצוא אתכם ברשת יגדל. יהיה לכם סיכוי להגיע ליותר קהלים רלוונטים.

רצוי לוודא שהנכסים המשמעותיים יהיו בבעלותכם ובשליטתכם!!!

אתר באינטרנט

האינטרנט הוא כלי המשמש רבים ברחבי העולם. מאפשר לכל אחד לגשת למשאבים רבים וללמוד בקלות על עסקים אחרים. חברות רבות צומחות בקצב מהיר בזכות אתרי האינטרנט שלהן.

אתר אינטרנט טוב יכול להגיע לקהל רב ויכול להצמיח את המרפאה או הקליניקה שלכם.

לאתר באינטרנט יש מספר יתרונות בולטים:

  • זמינות 24 שעות ביממה. מטופלים פוטנציאלים יכולים ללמוד עליכם בכל עת, מכל מקום שיש בו חיבור לאינטרנט.
  • גולשים יכולים להעביר את הקישור של האתר שלכם  מאחד לשני וכך להגדיל את התפוצה.
  • יצירת קשר- מבקרים יכולים להביע עניין ולשאול שאלות. זהו כלי רב עוצמה לתקשורת עסקית עם מטופלים פוטנציאלים.
  • ניתן להכניס תוכן ללא הגבלה.
  • ניתן לתפעל את האתר לבד.
  • ניתוח התכנים- ניתן לנתח איזה מידע היה רלוונטי לגולשים ולשנות אותו בהתאם.
  • פרסום אתר האינטרנט בגוגל– פרסום בגוגל עולה כסף אבל אם מפרסמים באופן מקצועי, התועלת היא מאוד גדולה.

והיתרון הגדול ביותר-זהו נכס שלכם!!!

לאתר יש גם חסרונות:

  • בניית אתר איכותי יכולה לעלות לא מעט כסף. בנוסף יש עלות של איחסון האתר.
  • לפעמים בנוסף לאתר, צריך להוסיף דף נחיתה בנפרד, בעלות נוספת.
  • אתר צריך תחזוקה שוטפת, אחרת הוא לא יופיע במקום ראלי ברשת החיפוש של גוגל.
  • כל כמה שנים רצוי לחדש את האתר.
  • כדי שהאתר יעלה במקומות טובים בגוגל צריך לכתוב תוכן מקצועי באופן קבוע.

אני חושבת שהיתרונות גדולים מהחסרונות. אני מאוד ממליצה להחזיק אתר בנוסף לדפים ברשתות חברתיות.

ועוד משהו, תעשו לעצמכם טובה ותבנו אתר ב- WordPress,  זו הפלטפורמה המועדפת כיום!!!  אני פשוט רוצה שתהיה לכם תמורה על ההשקעה 😊.

 דף פייסבוק עסקי

לדף העסקי ניתן  להגיע מכל  מקום בעולם בו יש חיבור לאינטרנט. הדף זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ניתן לצפות בהודעות ושאלות שנכנסות בכל עת.

יתרונות נוספים לנוכחות ברשת חברתית:

  • דף הפייסבוק הוא ללא עלות. כל אחד יכול לפתוח דף ולפרסם בו.
  • דף פייסבוק עסקי מספק לכם תקשורת ישירה עם המטופלים. מיד לאחר פרסום פוסט, תראו לייקים ותגובות. אפשר לחלוק את הדף עם חברים נוספים ולהגדיל את התפוצה.
  • דף עסקי מגדיל את הנוכחות שלכם ברשת.
  • החלק של אודות בדף מאונדקס על ידי גוגל ועולה בחיפוש כמו אתר לכל דבר.
  • ניתן להעלות מספר פוסטים ללא הגבלה.
  • ניתן להזמין חברים לדף.
  • אפשר ליצור קבוצות, קהילות.
  • אפשר להפנות גולשים מהדף לאתר ולחשוף אותם לתכנים ארוכים ועמוקים יותר.
  • אפשר לפרסם אירועים או מבצעים (לא בתחום הרפואי).
  • אפשר לעשות קידום ממומן ולהגיע לקהלים רלוונטים. בקידום ממומן מקצועי, ניתן לקבל הרבה לידים ולהגדיל את מספר המטופלים.

כמו לאתר, גם לדף  העסקי יש חסרונות.

  • התכנים והתמונות בפוסטים מוגבלים ומותנים באישור של פייסבוק.
  • מומלץ להעלות פוסטים באופן קבוע,- מעלה את אחוז החשיפה.
  • החשיפה נמוכה ללא קידום ממומן.
  • פייסבוק עלולה לחסום לכם את הדף אם לא תעמדו בכללים.

החיסרון הגדול ביותר- הדף העסקי אינו נכס בבעלותכם. הוא בבעלות פייסבוק.

איפה לפרסם את עצמכם

פרסמו מכל מקום שתחפצו.

יחד עם זאת, כל מאמצי השיווק צריכים להוביל למיקום מרכזי אחד- האתר שלכם.

ככל שהיו יותר כניסות לאתר, כך הוא יעלה גבוה יותר ברשת החיפוש.

לא מומלץ שהאתר שלכם ישב בתוך פורטל. הפורטל אינו נחשב כנכס שלכם.

לסיכום

חשוב שתפגינו נוכחות בכל מקום אפשרי. באתר, בדף פייסבוק עסקי, בבלוג שבאתר. האסטרטגיה היא להתפרש במרחב עם כמה שיותר נכסים דיגיטלים שיאפשרו ליותר מטופלים למצוא אתכם.

אם עדין אין לכם אתר, כדאי שתמהרו לבנות אחד כדי שתוכלו לבלוט מעל כל המרפאות שסביבכם.

אם אינכם יכולים או יודעים כיצד לנהל דף עסקי, אתר או כל נכס אחר, העזרו באיש מקצוע שיעשה זאת עבורכם.

אהבתם את הכתבה? למטה תוכלו לשתף עם אחרים. 😊

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר לבנית אתר מאוד איכותי.

    , , ,
    טיפים לכתיבת תוכן
    קידום רופאים בגוגל

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    Fill out this field
    Fill out this field
    יש להזין אימייל תקין.

    תפריט