בלוג

אתרי רופאים

עודכן בנובמבר 2022

למה רופאים צריכים אתרי תדמית?

בעידן שלנו, כמעט כל אחד מחפש מידע ושירות רפואי באינטרנט. זו לא השערה אלא עובדה.
ניתן לראות את הנתון הזה בגוגל אנליטיקס וגם בניתוח קמפיינים של רופאים בגוגל אדס.
כל רופא פרטי או עצמאי, כדאי שיהיה לו אתר תדמיתי.

האם יש הבדל בין אתרים רגילים לאתרי רופאים?

כן.
גם בגוגל מתייחסים אחרת לאתרי רופאים כיוון שהמידע שמסופק באתר הוא מידע שיכול להשפיע על בריאותם של אנשים.
כן כדי שאתר של רופא יעמוד "בסטנדרט" של גוגל ויקודם, הוא אמור לעמוד במספר תנאים. .

במאמר הבא אתמקד במספר טיפים שיכולים להועיל לכם בבואכם לבנות אתר.

תחרות

בדקו האם יש לכם תחרות. באופן מפתיע, יש עדין מספר גדול של רופאים בתחום שלכם שאין להם אתרים. או, שיש להם אתרים אבל מיושנים, הכוללים חומר דל וגנרי . מעט מאוד מידע על הרופא ועל השירותים אותם הוא מספק. אתרי רופאים אמורים לספק חומק רב, מקיף ובעל ערך.
חוסר תחרות במרחב הדיגיטלי נותן לכם את ההזדמנות להחשף להרבה מטופלים פוטנציאלים המחפשים מידע רפואי באינטרנט הקשור לתחום ההתמחות שלכם.
בדקו את המתחרים שלכם באינטרנט וודאו שהאתר שלכם מציע את החוויה הטובה ביותר.

האתר הוא הרושם הראשוני שלכם

למרות שמטופלים יכולים למצוא אתכם במקומות נוספים כמו בפורטלים, או במדיה החברתית, הרושם הראשוני שלהם מכם מבוסס לרוב על מה שהם מוצאים באתר.
אם האתר שלכם מיושן ולא מקצועי, מטופלים פוטנציאלים עלולים לחשוב בטעות שגם המרפאה שלכם מיושנת. למרות שכמובן איכות הטיפול שאתם מעניקים מצויין.

נגישות

כיום עם חוק הנגישות, בכל אתר צריך להיות תוסף נגישות וגם הצהרת נגישות. על אחת כמה וכמה באתרי רופאים. בהצהרת נגישות מציינים מיהו האחראי על הנגישות של האתר ועוד פרטים לגבי נגישות המרפאה.

ניתו לראות דוגמא בקישור הבא.
מומלץ להוסיף בפוטר של האתר קישור להצהרת הנגישות.

תמונה

אתם עשויים להיות מופתעים כמה התמונה שלכם חשובה.
מטופלים יכולים לפתח רגשות כלפיכם רק על סמך התמונה שלכם שבאתר.
וודאו שהתמונה טובה ומחמיאה.
שקלו להשתמש במספר תמונות. תמונת פרופיל טובה ותמונות אווירה. תמונות שמשקפות את אוירת המרפאה. כך מטופלים פוטנציאלים יוכלו לדמיין את עצמם חוים חוויה חיובית במרפאה שלכם עוד בטרם הגיעו אליכם.

ודאו שהאתר שלכם מותאם לנייד

גם גוגל וגם מטופלים מעריכים אתר ידידותי לנייד. עיצוב אתרים רספונסיבי הוא חובה. קחו בחשבון כיצד המשתמש יקיים אינטראקציה עם האתר שלכם במכשיר נייד. מה שרואים במחשב אינו נראה אותו הדבר בניידים.
לפי נתונים שמתקבלים מקידום ממומן של רופאים בגוגל אדס, ברוב תחומי הרפואה, יותר מ 80% מהמטופלים נכנסים למודעות דרך ניידים.
לכן, אם יש לכם קמפיין בגוגל אדס והקמפיין מכוון לדפי נחיתה, שימו לב שגם דפי הנחיתה ידידותיים למשתמשים בניידים, לא רק האתר.
גם באתר וגם בדפי הנחיתה, מומלץ להציג את מספר הטלפון לקביעת תורים בראש העמוד.

אתרי רופאים המיועדים לספק מידע חיוני למטופלים

אתר האינטרנט של המרפאה שלך יכול וצריך להציג את ההתמחות שלך למטופלים חדשים. אבל האתר יכול גם לעשות הרבה עבור המטופלים הנוכחיים שלך.
מומלץ לספק מידע בריאותי שהם יכולים לסמוך עליו. חשוב שטופס צור קשר יהיה זמין בכל דף ובמקום ברור.

חומר מקורי

הכניסו לאתר רק חומרים מקוריים. גוגל "מעניש" אתרים על כפל תכנים. השתדלו להוסיף לכל תוכן תמונה מתאימה.
תמונות ממחישות את האינפורמציה הכתובה וגם עוזרות להבנה מבחינת הנגישות ומבחינת גוגל.

התמצאות קלה באתר

בנו את האתר כך שניתן יהיה למצוא בו מידע חיוני בקלות.
חשוב להדגיש עם איזה קופות אתם עובדים ועם איזה ביטוחים יש לכם הסדר. המידע הזה יכול לחסוך זמן, טלפונים ושאלות מיותרות.

אמינות האתר

אתר של רופא חייב להכיל מידע מיימן. מבחינת גוגל, יש חשיבות לכך שמי שהאתר שייך לו, הוא בעל סמכות ועומד מאחורי הדברים הכתובים באתר.
לפיכך יש חשיבות לציין במקום בולט את קורות החיים שלכם. זה חיוני ושימושי גם למטופלים וגם לגוגל.

ממליצים

כיום מקובל להוסיף לאתר דף שמיעד להמלצות ממטופלים.
אם יש לכם דף בפורטל של ממליצים, ניתן למשוך משם את ההמלצות או להוסיף אותם באופן ידני לאתר. אני מוצאת שמטופלים פוטנציאלים כן מסתכלים על ההמלצות.

אם ההמלצות מתעדכנות באופן ידני, אל תשכחו להכניס את ההמלצות עם התאריכים האחרונים ביותר.

עודדו את צוות המרפאה להפנות מטופלים לאתר שלכם

צוות המרפאה יכול לעודד מטופלים להגדיל את הכניסות לאתר האינטרנט שלכם. פעולה זו מעצימה הערך של השירות שלכם – וגם מביאה יותר תנועה לאתר.

אתר תדמיתי מקצועי עוזר לכם למצוא מטופלים חדשים

אתר תדמיתי יכול לעזור לכם להפוך לרופא מוביל עבור מטופלים פוטנציאליים שמחפשים אנשי מקצוע רפואיים באזורם.
אם האתר שלכם יהיה ממוקד, כך גם הפניות אליכם תהיינה ממוקדות לפי המצבים הרפואים הרצויים עבורכם.
זרימת מטופלים זה נחמד, אבל זרימת מטופלים עם מצבים רפואיים ספציפיים שבהם אתם מומחים, תמיד עדיפה.

 

ב- MD-Digital תוכלו לקבל יעוץ מקצועי לגבי בנייה וקידום אתרי רופאים.
אתם מוזמנים לפנות אלינו לשיחת ייעוץ.

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    תפריט